تصمیم شهرک نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی برای برپایی «دولت الجلیل» و جدایی از اسرائیل

شهرک نشینان در شمال رژیم صهیونیستی به دلیل بی توجهی «بنیامین نتانیاهو» تصمیم گرفتند دولت «الجلیل» را برپا کنند و جدایی خود از این رژیم را اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، پایگاه خبری «والاه» گزارش داد:  رووسای شهرک‌های صهیونیستی در شمال تصمیم دارند دولت الجلیل و جدایی از اسرائیل را در روز استقلال( روز نکبت) اعلام کنند.

این پایگاه خبری گزارش داد: مقامات شهرک‌های صهیونیستی خشم خود را نسبت به بی توجهی نتانیاهو در نتیجه تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی با حزب الله  لبنان  و ضعیت آوارگی که ۸۰ هزار شهرک نشین از هفت ماه پیش بدون امید به بازگشت به شهرک‌ها از آن رنج می برند، اعلام کردند.

این مقامات اعلام کردند: اعضای مجمع خط مقدم تصمیم دارند تا دولت الجلیل را برپا کنند و جدایی یکجانبه از رژیم اشغالگر را اجرا کنند. این اقدام با تدابیر تکمیلی که اعلام خواهد شد، همراه خواهد بود.

این مقامات تاکید کرد: نتانیاهو در پاسخ به سوال «بنی گانتز» عضو شورای جنگ درباره اینکه آیا شهرک نشینان در یکم سپتامبر با آغاز سال تحصیلی به شهرک های خود باز می گردند، گفت: چه رخ خواهد داد اگر بعد از یک سپتامبر برگردند؟

سوال کنایه آمیز نتانیاهو خشم شهرک نشینان شمال را برانگیخت، آنها تصمیم گرفتند اقدامات اعتراضی را اعلام کردند و تا اینجا پیش رفتند که جایگزینی برای رژیم اسرائیل ایجاد کنند.

شهرک نشینانی که از شهرک های شمال فلسطین اشغالی و در حیفا و بیت المقدس اشغالی تخلیه شده اند، تصمیم گرفتند خواستار عدم توافق سیاسی با حزب الله شوند و حمله به جنوب لبنان شدند.

کد خبر 1762488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha