عملیات «وعده صادق» اقتدار نظامی ایران را نشان داد

سردار اهوازیان گفت: در عملیات «وعده صادق» اقتدار نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه امروز (پنجشنبه ٢٠ اردیبهشت) در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان در مصلی وحدت گرگان، با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: در این عملیات، اقتدار نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان داده شد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: در این عملیات از موشک و پهپادهای با تکنولوژی 10 سال گذشته و قدیمی استفاده شد تا به سردمداران این رژیم پوشالی ثابت شود که ادعای گنبد آهنین آنها دروغی بیش نیست.

وی ادامه داد: شلیک پهپادهای ایران در عملیات وعده صادق به امن‌ترین نقاط رژیم صهیونیستی و در 15 کیلومتری محل نگهداری سلاح‌های اتمی اسرائیل، به آنان نشان داد اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند می تواند هر نقطه از این سرزمین را مورد هدف قرار دهد.

سردار اهوازیان اظهارداشت: این عملیات باعث شادی ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان شد.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ در این عملیات موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن بود که ناراحتی طرف مقابل را در پی داشته است.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به تاثیرات عملیات وعده صادق در منطقه، افزود: بعد از این عملیات اردوغان اعلام آمادگی کرد تا با همراهی ایران اسرائیل را نابود کنند و عربستان بعد از ٩ سال با اعزام زائران ایرانی به عمره موافقت کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کشور چین و ده‌ها کشور دیگر در نوبت خرید تکنولوژی دفاعی ایران هستند.

سردار اهوازیان با تبریک دهه کرامت نیز گفت: افرادی که کار فرهنگی انجام می دهند و شبانه روز در سنگر اقتصادی برای خدمت به تلاش می کنند، باید تحلیل شوند.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، با بیان اینکه شهید، سخنران، مداح، دعاکن و تماشاچی نمی‌خواهد، افزود: شهید خواهان رهرو است و باید مواظب بود تا پست و مسئولیت‌ها باعث انحراف ما از مسیر درست نشود.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به حضور حداکثری جوانان در این مراسم، گفت: بصیرت نسل جوان امروز هزاران برابر بیشتر از جوانان دیروز است و این جوانان با محبت اهل‌بیت (ع) عجین شدند.

کد خبر 1762532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha