نخبه بیرجندی برنده جایزه نوبل ایرانی شد

نخبه بیرجندی در جشنواره جایزه نخبگانی البرز معروف به نوبل ایرانی برگزیده شد.

زهره غفوری فرد- نخبه برتر بیرجندی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره جایزه نخبگانی البرز معروف به نوبل ایرانی در دو بخش دانش آموزی و نخبگان برگزار می شود، گفت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره رزومه علمی، مقاله، ثبت اختراع و... را در سایت جشنواره بارگذاری کردم.

این نخبه برتر که دانشجوی دکتری رشته ژئوتکنیک و برگزیده جایزه کشوری البرز در بخش نخبگانی شده است، افزود: جایزه البرز معروف به نوبل ایرانی هر ساله به منظور تجلیل از نخبگان، دانشمندان و فناوران در سطح کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۶۲ نفر انتخاب شدند.

وی یادآور شد: ۳۰ مقاله، ثبت اختراع و کتاب در زمینه مهندسی عمران به جشنواره ارسال کرده و مجموع مقالات و فعالیت ها امتیاز بندی شد و به عنوان یکی از ۶۲ نخبه برتر معرفی شدم.

وی افزود: این جشنواره هر ساله برگزار می شود و برگزیدگان فقط اجازه شرکت یک نوبت در این جشنواره را دارند.

این نخبه بیرجندی پژوهشگر برتر دانشگاه یزد در سال ۱۴۰۱، پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی عمران یزد در سال ۱۴۰۰، رابط برتر مدارس سما خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰، برگزیده طرح شهید وزوایی نخبگان در مقاطع ارشد و دکتر و... را در کارنامه خود دارد.

محمد مهدی ایزدخواه- رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی گفت: جایزه البرز از سوی مؤسسه فرهنگی، معرفی و آثار ارسال شده توسط تیم بررسی متعلق به این مجموعه داوری می شود.

وی افزود: بنیاد نخبگان فعالیت های مؤسساتی مانند خوارزمی، ابوریحان، علامه طباطبایی، البرز و... را تأیید می کند و افراد برگزیده توسط این مؤسسات مورد حمایت های مالی قرار می گیرند.

کد خبر 1762689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha