نتایج دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان-طارم و خدابنده اعلام شد

رفیعی گفت: پس از شمارش آراء، در دور دوم انتخابات، از حوزه زنجان-طارم نبی اله محمدی با ۳۵۵۱۷ رای و از حوزه انتخابیه خدابنده احمد بیگدلی با ۳۷۵۲۶ رای راهی مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران با اعلام نتایج رسمی انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده گفت: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم؛ کل آرای ماخوذه ۶۵۹۴۱ رای بود که نبی‌اله محمدی ۳۵۵۱۷ رای و محمد اسماعیلی ۳۰۴۲۴ رای کسب کرد و نبی اله محمدی به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کل آرای ماخوذه ۶۹۳۴۰ رای بود که احمد بیگدلی ۳۷۵۲۶ رای و سعید رفیعی ۳۱۸۱۴ رای کسب کرد و احمد بیگدلی به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رای سیار مستقر شده بود.

همچنین در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ۲ حوزه انتخابیه، قریب به ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی و افراد درگیر در انتخابات، روند اجرایی انتخابات را برعهده داشتند.

کد خبر 1762743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha