خادمی امام رضا (ع) برایم مثل یک معجزه است

سهراب میجانی با اشاره به اینکه خادمی امام رضا (ع) برایم مثل یک معجزه است، گفت: اولین باری که لباس خادمی را بر تّن کردم، حس پذیرفته شدن به من دست داد، این حس که امام رضا (ع) پذیرفت تا در قسمت ویلچر به زائرانش خدمت کنم، مرا به وجد آورد.

سهراب میجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از کودکی خودم را نوکر امام رضا (ع) می دانستم و در حال حاضر چهار سال است که ردای خادمی آن حضرت را بر تن دارم.  
این شاعر جنوب کرمانی با بیان اینکه اصلا تصمیم خادم شدن با من نبود و آقا خودش به من توفیق داد، افزود: به طور اتفاقی پسرم متوجه شده بود که برای خادمیاری رضوی نامنویسی می کنند، اطلاعیه را شب به منزل آورد، درخواست خادمیاری دادیم بعد از مدتی تماس گرفتند و مدارک را تحویل دادیم، کارها طبق روال قانونی پیش رفت و اینگونه مقدر شد که خادم آقا و مولایم علی بن موسی الرضا (ع) شوم.
وی با اشاره به اینکه خادمی امام رضا (ع) برایم مثل یک معجزه است، ابراز کرد: اولین باری که لباس خادمی را بر تّن کردم، حس پذیرفته شدن به من دست داد، این حس که امام رضا (ع) پذیرفت تا در قسمت ویلچر به زائرانش خدمت کنم، مرا به وجد آورد.
میجانی اظهار کرد: برایم افتخاری بس بزرگ است به زائرانی خدمت می کنم که با آمدن به صحن رضوی، نگاهشان به گنبد طلایی گره می خورد اما پاهایشان به دلیل ناتوانی یارای همراهی آنها را تا رسیدن به ضریح آن حضرت را ندارد.
این خادم امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: عظمت بارگاه ملکوتی امام هشتم انسان را از خود بی خود می کند و دل های بیقرار را به پنجره فولادش گره می زند.
وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) کریم اهل بیت (ع) است، بیان کرد: یکی از اقوام بیمار شده بودند و تقریبا ناامید، با هم رفتیم حرم ارباب متوسل شدیم به لطف و کٌرم امام هشتم بعد از زیارت و طلب استمداد از آقا سلامتی خود را به دست آورد و بعدها به خادمی امام پذیرفته شده و اکنون خادم الرضا است.
میجانی عنوان کرد: شرفیابی به حرم مطهر رضوی، خودش یک خاطره خوب است حتی اگر برای چندمین بار باشد که به حرم رضوی مشرف می شوی اما این خاطره خوب بارها و بارها برایت تکرار می شود.
این شاعر جنوب کرمانی خاطرنشان کرد: وقتی زائر ناتوانی را جابجا می کنی و او برایت دعا می کند، نیروی مضاعفی به دست می آوری که در برابر آن خستگی معنایی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: هر بار که به مشهد و بارگاه ملکوتی امام هشتم مشرف می شوم ناخداگاه این شعر را زیر لب زمزمه می کنم، «آمده ام، آمدم ای شاه پناهم بده».
میجانی گفت: اگر بخواهم در یک جمله خادمی را تعریف کنم باید بگویم که خادمی امام رضا (ع) کم ز پادشاهی نیست.

کد خبر 1762746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha