تحریم باشگاه ورزشی «پیورجیم» انگلیس به دلیل حمایت از اسرائیل

مسلمانان پس از اظهارات حمایتگرانه مدیرعامل باشگاه ورزشی «پیورجیم» از رژیم صهیونیستی برای لغو عضویت در این باشگاه فراخوان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «۵pillarsuk»، مسلمانان پس از اظهارات حمایتگرانه «هامفری کابولد»، مدیرعامل شرکت «پیورجیم» که یک باشگاه زنجیره‌ای بریتانیایی از باشگاه‌های ورزشی است، این شرکت را تحریم کردند.

کوبولد در پاسخ به این سوال که آیا بریتانیا باید به تسلیح اسرائیل ادامه دهد یا باید فروش تسلیحات را متوقف کند، گفت: این سلاح‌ها برای دفاع و گنبد آهنین مورد نیاز هستند و دلیلی نمی بینم که تسلیح اسرائیل را ادامه ندهیم.

وی افزود: ما شاهد حملات هولناکی به اسرائیل بودیم و به همین دلیل فکر میکنم باید ارسال سلاح را برای دفاع اسرائیل از خودش ادامه دهیم.

کوبولد گفت: گرچه این دولت آمریکا است که بیشترین سلاح را به اسرائیل ارسال می‌کند، اما من فکر می‌کنم که ما باید به طور کلی از دولت اسرائیل حمایت کنیم تا بتواند در برابر حملات از خود دفاع کند.

مدیرعامل شرکت ورزشی «پیورجیم» افزود: به یاد داشته باشید حماس یک سازمان تروریستی است که بر تصمیم‌گیری برای ریشه‌کن کردن یهودیان و ریشه‌کن کردن اسرائیل اصرار دارد و ما باید به یاد داشته باشید که وقتی با این موضوع سروکار داریم باید در فکر حمایت از اسرائیل باشیم.

کلیپ کابولد در شبکه های اجتماعی وایرال شده است و بسیاری از مسلمانان اکنون خواستار تحریم شرکت «پیورجیم» هستند.

«حمزه تزورتزیس»، بنیانگذار موسسه « Sapienc» گفت: من عضویتخود را در «پیورجیم» لغو کردم زیرا مدیر عامل آن طرفدار نسل کشی است.

وی از همه دنبال کنندگان خود خواست تا عضویتشان را در این باشگاه ورزشی لغو کنند و به یک باشگاه دیگر بپیوندید.

«ابوخلیل»، یکی دیگر از مسلمانان که عضو باشگاه «پیورجیم» است در این باره گفت: من عضویت خود را در این باشگاه لغو کردم  و بسیاری دیگر را می‌شناسم که در همین چند روز اخیر عضویت خود را لغو کرده‌اند.

وی افزود: بسیاری از دوستانم نیز تصمیم دارند به زودی عضویت خود در باشگاه پیورجیم را لغو کنند و باید بگویم که در حقیقت این وظیفه ماست تا برای نشان دادن حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی حمایت خود را از گروه‌ها و نهادهایی که حامی اسرائیل هستند، قطع کنیم.

کد خبر 1762765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha