رد ادعای حضور «یحیی سنوار» در رفح

در حالی که رژیم صهیونیستی مدعی است که به دنبال ترور یحیی سنوار، رهبر حماس است، یک روزنامه عبری تاکید کرد که یحیی سنوار، رهبر حماس، آنطور که اسرائیل ادعا می کند در رفح نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، یک رسانه اسرائیلی گزارش داد که یحیی سنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در نوار غزه، بر خلاف تصورات قبلی در رفح در جنوب نوار غزه نیست.

دو مقام آگاه به «تایمز اسرائیل» گفتند: یحیی سنوار، رهبر جنبش حماس در شهر رفح نبوده است، اما نتوانسته اند مکان سنوار را با قطعیت تعیین کنند.

اما آخرین برآوردهای اطلاعاتی نشان می دهد که رهبر حماس در تونل های زیرزمینی در منطقه خان یونس، در حدود ۸ کیلومتری شمال رفح، پنهان شده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی یک ماه پیش از خان یونس عقب نشینی کرد، در حالی که چند روز پیش پیشروی خود را به سمت حومه شهر رفح آغاز کرد.

اسرائیل به صراحت اعلام کرده است که هدفش از جنگ با نوار غزه دستگیری یا کشتن یحیی سنوار و معاونش محمد الضیف است.

ماه مارس گذشته ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، کشته شدن مروان عیسی، سومین رهبر مهم حماس در غزه را در یک حمله هوایی تایید کرد.

به نوشته این روزنامه، ارتش با وجود ادعای مکرر مقامات صهیونیستی مبنی بر تعقیب آنها از سوی ارتش، سنوار یا الضیف را پیدا نکرده است.

کد خبر 1762773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha