حضور کاروان زیرسایه خوردشید در میاندورود

شفیعی دارابی گفت: همزمان با دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور در شهرستان میاندورود، میهمان دلدادگی مردم این خطه شدند تا لطف و کرم امام هشتم شامل مردم این دیار شده و همگان از خان کرم یار بهره مند شوند.

سید تقی شفیعی دارابی- دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان میاندورود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت دهه کرامت و قدردانی از همت والای خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان به نیت ترویج فرهنگ منور رضوی اظهار کرد: فعالیت های این خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) در دهه کرامت به اوج خود می رسد.

وی از حضور کاروان زیر سایه خورشید «حاملان پرچم متبرک رضوی» در این شهرستان خبر داد و افزود: دیده های دور مانده از زیارت حرم مطهر رضوی با حضور کاروان زیرسایه خورشید به پرچم متبرک رضوی روشن شد و شمیم رضوی در سرتاسر دیار علویان گسترانیده شد.

شفیعی دارابی ادامه داد: در اولین روز از دهه پر خیر و برکت کرامت سفیران عالم آل محمد (ص) در معیت پرچم متبرک رضوی از ساعت هشت صبح تا ۲۱ شب ویژه برنامه های معنوی همچون حضور در مرکز درمانی و آموزشی مرحوم آشوری و کتابخانه عمومی امیرالمومنین «علیه السلام» شهر سورک، عیادت از بیمار در منزل خادم الرضا(ع) حاج علی حسین زاده و منزل شهید والامقام سبز علی باقری روستای ورندان، اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلی شهر سورک همراه با برپایی ایستگاه چایی حضرتی، میز خدمت کانون های سلامت، مشاوره و حقوقی، اجرای سنت حسنه اطعام دهی در دفتر خدمت رضوی شهرستان، مرکز درمان و نگهداری معتادین شقایق گهرباران، حضور در جمع صمیمی دل های مشتاق اهلبیت «علیه السلام» در روستاهای بادله، کیاپی، پیله کوه برگزار شد.

وی تصریح کرد: خدام حرم مطهر رضوی با اجرای طرح پرسش و پاسخ، به برگزیدگان مسابقه که جواب درست را ارائه دادند و دخترانی با نام های معصومه هدایایی به رسم یادبود تقدیمشان نمودند.

شفیعی دارابی گفت: عرض ارادت از راه دور به شه طوس با قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا «علیه السلام»، توزیع تبرکات رضوی، اجرای سنت حسنه اطعام دهی و مولودی خوانی و ذکر توسل توسط مداحان خوش الحان اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) از دیگر بخش های این برنامه بود.

کد خبر 1762791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha