«اوکلاهاما»، میزبان رویداد «روز مسلمانان» با محوریت عدالت جهانی

شورای روابط آمریکایی-اسلامی بخش «اوکلاهاما»میزبان دهمین رویداد «روز مسلمانان» اوکلاهاما در روز ۱۳ می (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « cair»، بخش «اوکلاهاما» شورای روابط آمریکایی-اسلامی،بزرگ‌ترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا میزبان دهمین رویداد «روز مسلمانان» اوکلاهاما در روز ۱۳ می (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت) خواهد بود.

«نیکول باومن»، هماهنگ کننده شورای آمریکایی-اسلامی در اوکلاهاما گفت: «روز مسلمانان» امسال بر حمایت محلی برای عدالت جهانی متمرکز است.

وی افزود: از آنجایی که تقریبا ۸ ماه است که همه ما شاهد نسل کشی در غزه بوده ایم، بیش از هر زمان دیگری مهم است تا صدای خود را بلند کنیم و به عنوان مسلمانان وظیفه خود را در قبال ظلمی که به مردم فلسطین می‌شود انجام دهیم.

باومن گفت: عدالت از طریق افرادی اجرایی می‌شود که از چیزی که به آن اعتقاد دارند دفاع کنند و تعهدی مهم‌تر از این وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسلمانان باید در همه سطوح سیاسی فعال باشند و ما باید برای به وجود آوردن عدالت در جهان با هم متحد شویم.

روز سالیانه مسلمانان به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا درباره دولت ایالتی و نحوه تعامل با رهبران منتخب و پاسخگویی از آنها با یکدیگر صحبت و گفتگو کنند.

این روز شامل جلسات آموزشی وکالت و فرصت هایی برای ملاقات با قانونگذاران ایالتی است.

هیئت‌های متشکل از قانون‌گذاران، مدافعان و سازمان‌های حقوق مدنی قبلی و فعلی، موضوعات مختلفی را از «حمایت محلی برای مسائل جهانی» تا «مسائل مربوط به سطوح دولتی» پوشش می‌دهند.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی بزرگ‌ترین سازمان آزادی‌های مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا است و ماموریت آن ارتقاء درک اسلام، حمایت از حقوق مدنی، ترویج عدالت و توانمندسازی مسلمانان آمریکایی است.

کد خبر 1762833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha