اختتامیه ویژه برنامه جشن تکلیف حرم مطهر رضوی

همزمان با آغازین روزهای دهه کرامت اختتامیه ویژه برنامه جشن تکلیف حرم مطهر رضوی با حضور مدیر عالی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدیر پایگاه‌های تبلیغ معرفتی حرم مطهر رضوی در حاشیه برگزاری این مراسم که صبح امروز ۲۲ اردیبشهت ماه، با حضور ۸۰۰ نفر از تازه مکلفان دختر در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار شد، عنوان کرد: حرم مطهر رضوی در سال تحصیلی ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ میزبان بیش از ۷۰ هزار دانش آموز دختر تازه مکلفی بود که مراسم تکلیف خود را در این حرم مطهر جشن گرفته اند.

حجت الاسلام علی پایاب تصریح کرد: این مراسم در ایام دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) با اجرای برنامه‌های شاد، مسابقه، اجرای سرود، ویژه برنامه بچه مسلمان و .... برگزار شد و پرونده جشن‌های تکلیف دانش‌آموزان دختر سال تحصیلی ۱۴۰۲، ۱۴۰۳ بسته شد و آغاز دوره دیگر این جشن‌ها پس از شروع سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان حاضر در این جشن، ضمن بهره‌مندی از خوان با برکت حضرت رضا(ع) در وعده صبحانه از برنامه‌های متنوع این جشن بهره برده و در پایان هدایای به رسم یادبود به آنان اعطا شد.

پایان پیام/

کد خبر 1762886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha