لزوم تبیین سیره شهدای مدافع حرم در مدارس و دانشگاه ها

معصومی گرجی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز میهن اسلامی را مرهون ایثار شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای حماسه ساز خانطومان هستیم، گفت: تلاش داریم سیره عملی این شهدا در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی معصومی گرجی-رئیس حوزه هنری مازندران در عصر خاطره ویژه برنامه فرهنگی هنری اردیبهشت خانطومان که در سالن شهید هادی باغبانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای حماسه خانطومان سوریه با بیان اینکه مازندرانی ها در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم رشادت های بینظیری از خود به یادگار گذاشتند، اظهار کرد: ایثار و جانفشانی خط شکنان لشکر 25 کربلا در تاریخ معاصر ایران اسلامی به منصه ظهور رسیده است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه عصر خاطره با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای خانطومان و روایتگری ادبیات ایثار، شهادت ومقاومت تدارک دیده شد، افزود: این برنامه متشکل از پرده خوانی، شعرخوانی، روایتگری، نقالی و پخش تصویر و فیلم بوده است.

معصومی گرجی با بیان اینکه جامعه هدف این برنامه نوجوانان و جوانان هستند، گفت: تلاش شده در این رویداد فرهنگی هنری با بهره گیری از ظرفیت رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم زمینه ساز تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از کیان ایران اسلامی و دفاع از حرم آل الله درمقابله با داعشیان باشیم.

وی از تولید موشن گرافی با محوریت شهدای خانطومان خبر داد و خاطرنشان شد: مقرر شده این برنامه فرهنگی هنری ویژه اردیبهشت مقاومت در دانشگاه ها و مدارس برگزار شود.

معصومی گرجی با تاکید براینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار شهدای مدافع حرم هستیم، اذعان کرد: بی‌تردید سلحشوران و حماسه سازان خان‌طومان، در قلب مردم ما جایگاه ابدی دارند و یاد و خاطره این مردان خدایی بر جان‌های عاشق، درخششی بی‌بدیدل افزوده است.

کد خبر 1762910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha