هشت شب قرار عاشقی با امام هشتم در اصفهان

محفل شعر و موسیقی، هشت شب، هشتِ شب و شب شعر رضوی از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با دهه کرامت در نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه،   ویژه برنامه‌های متعددی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در حال برگزاری است.

از جمله این برنامه‌ها، محفل شعر و موسیقی با محوریت بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی است که روز ۲۳ اردیبهشت، از ساعت ۱۷ در مجموعه باغ مسکین واقع در خیابان آتشگاه مقابل ناحیه امام رضا (ع) برگزار می‌شود. جمعی از شعرای برتر استان همچون عباس کی‌قبادی، فتح‌الله حدادیان، محسن ناصحی و محمد خادم از حاضران در این محفل خواهند بود.

«هشت شب، هشتِ شب» عنوان برنامه دیگری است که به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) روز ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ در بوستان امام رضا(ع) واقع در رهنان میزبان شهروندان خواهد بود. اجرای موسیقی و اجرای آیتم هایی برای کودکان از بخش های مختلف این برنامه خانوادگی است.

منطقه ۷ شهرداری اصفهان نیز سلسله جشن هایی را به مناسبت دهه کرامت در مساجد، فرهنگسراها و سایر نقاط این منطقه برگزار می کند.

مسجد نبی اکرم(ص) واقع در خیابان کاوه، خیابان پرستار، ‌ مسجد فاطمیه واقع در خیابان شهدای فاطمیه، ‌ مسجد خاتم الاوصیا واقع در خیابان شاهد و مسجد الکعبه واقع در خیابان فلاطوری و فرهنگسرای شاهنامه واقع در پارک شاهنامه از جمله مکان هایی است که میزبان این برنامه خواهند بود.

شب شعر رضوی با اجرای شاعران رضوی نیز از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت است که از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در بوستان امام رضا(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار می شود. محمدرضا کاکایی، ‌ عباس شاهزیدی، ‌سید حسین رستگار و محمد خادم از جمله شعرای حاضر در این مراسم خواهند بود.

کد خبر 1762987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha