سرنوشت کشور در دست جوانان است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه سرنوشت کشور در دست جوانان است، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که مسئله ازدواج، اشتغال و تحصیل جوانان با هم جمع شوند و منافات نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۳ اردیبهشت) در دیدار با معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: آن چه که القا می شود به اینکه دوران جوانی دوران لذت یا سازندگی باشد و این مطلب القایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: لذت برای انسان وقتی است که بداند به کجا می رود و در چه شرایطی است و در راه قرار دارد یا راهش را گم کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: به صورت صنعتی غم و شادی کاذب می سازند و القا می کنند و با این غم کاذب، جوانان را پای مواد مخدر و انحرافات می برند و این که خوشی نیست بنابراین اصل این مسائل را برای جوانان باید به صورت صحیح و علمی تعریف کنیم که لذت چیست و غم کدام است.

آیت الله عبادی عنوان داشت: معدنی گران بها تر از جوان برای جامعه بشری نیست و باید به گونه ای تدبیر و اجرا کنید که این معدن ضایع نشود و صنایع تبدیلی آن تبدیل به انسان کامل باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین مربوطه در هر بخشی باید احساس تکلیف کنند، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که مسئله ازدواج و اشتغال و تحصیل جوانان با هم جمع شوند و منافات نداشته باشند.

آیت الله عبادی در پایان گفت: قانون مانع ازدواج برای کسانی که شرایطش را دارند، نباشد و مجلس و دولت باید ورود پیدا کنند و انرژی یک جامعه و کشور در این قشر خلاصه می شود و سرنوشت همه در دست جوان است.

کد خبر 1762990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha