برگزاری کرسی ترویجی «نقد کتاب درآمدی بر فلسفه اقتصاد اسلامی»

کرسی ترویجی «نقد کتاب درآمدی بر فلسفه اقتصاد اسلامی» از سوی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: گروه «فلسفه علوم انسانی» مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم، کرسی ترویجی «نقد کتاب درآمدی بر فلسفه اقتصاد اسلامی» را در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰، به صورت حضوری و مجازی، برگزار می کنند.

در این کرسی ترویجی «محمدجواد توکلی» دانشیار گروه اقتصاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و حجت الاسلام «سیدحسین میرمعزی» دانشیار گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ارایه مباحث خود می پردازند.

بر پایه این گزارش: حجت الاسلام «مهدی عبدالهی» دانشیار گروه فلسفه علوم انسانی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در این کرسی ترویجی که به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود به عنوان دبیر حضور دارد.
 
گفتنی است: این کرسی ترویجی در شهر مقدس قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خ دانش، کوچه دانش ۳، پلاک ۷۱ (شعبه قم موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) برگزار می‌شود، ضمن اینکه علاقه مندان می توانند از اینجا به صورت مجازی در این کرسی ترویجی حضور یابند و از مباحث استفاده کنند.
  

برگزاری کرسی ترویجی «نقد کتاب درآمدی بر فلسفه اقتصاد اسلامی»

کد خبر 1762992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha