امام خمینی(ره) احیاگر معنویت و عقلانیت در تاریخ معاصر بود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی برلزوم تبیین سیره عملی امام خمینی(ره) برای احیای معنویت و عقلانیت در تاریخ معاصر که به بروز و ظهور انقلاب اسلامی نیز کمک شایانی کرده تاکید کرد و گفت: عقلانیت امام راحل موجبات بیداری اسلامی را در جهان فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد ضمن گرامیداشت دهه کرامت ایام منتسب به سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاهچراغ(ع) از امام خمینی(ره) بعنوان برجسته ترین شخصیت سیاسی و مذهبی تاریخ معاصر ایران اسلامی و جهان اسلام یادو اظهار کرد: بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و شصت و یکمین سالگرد قیام ۱۵خرداد باید مورد توجه همگان باشد.

وی با اشاره به بعد معنویت و عقلانیت امام راحل افزود: خمینی کبیر صرفا با تکیه برمسائل مادی انقلاب را پیش نبرد بلکه معنویت، خشوع و خضوع امام (ره) موجبات بروز و ظهور انقلاب اسلامی را با پشتوانه ملت فراهم آورد.

امام خمینی(ره) احیاگر معنویت و عقلانیت در تاریخ معاصر بود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی برلزوم تبیین شخصیت الهی و عبادی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: باید بااستفاده از ابزار هنر و رسانه برنامه ریزی خوبی برای شخصیت شناسی امام راحل در حوزه های مختلف از جمله روحیه مبارزه با استکبار جهانی، مردم داری، احترام به خانواده، روحیه مقاومت و صلابت برنامه ریزی شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی برلزوم تبیین روحیه امام خمینی(ره) در بحث ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفین تاکید کرد.

امام خمینی(ره) احیاگر معنویت و عقلانیت در تاریخ معاصر بود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی درادامه سخنانش به یوم الله ۱۵خرداد اشاره و از این قیام به عنوان نقطه عطف نهضت اسلامی و ملت مبارز ایران یاد کرد و گفت: تبیین اهداف این قیام خونین که منجر پیروزی انقلاب اسلامی شد باید مورد توجه باشد.

وی از برگزاری مراسم محوری رحلت حضرت امام خمینی(ره) و  قیام ۱۵خرداد در سراسر استان مازندران به ویژه مرکز استان(ساری) خبر داد و افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرها، روستاها و فضای ادارات، تولید محتوا با موضوع سیره امام خمینی(ره) و نشر در فضای مجازی نیز مورد توجه دستگاه های عضو این ستاد قرار گیرد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی بر لزوم بسیج شدن تمام امکانات دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت ارتحال امام و قیام ۱۵خرداد جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) بخصوص اعزام زائران  به حرم امام راحل برای شرکت در مراسم  روز ۱۴ خرداد تأکید کرد.

کد خبر 1763008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha