آغاز زندگی مشترک زوج بابلی زیر سایه خورشید

جعفرزاده گفت: جشن عقد ساده و بی آلایش زوج بابلی با حضور خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در آستانه ولادت باسعادت امام مهربانی ها برگزار شد.

محمود جعفرزاده- مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تشریح برنامه های خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان در دهه کرامت به همت والای خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) برای دستگیری از نیازمندان، عیادت از بیماران، تکریم خانواده های معظم شهدا، ترویج فرهنگی عفاف و حجاب، رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی، مسکن و درمانی نیازمندان به نیت خوشنودی امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: در دهه کرامت فعالیت های عام المنفعه این خادمیاران رضوی به اوج خود می رسد.

آغاز زندگی مشترک زوج بابلی زیر سایه خورشید

وی به فعالیت کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان بابل برای تحکیم بنیان خانواده در اشاره کرد و گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها یک زوج جوان بابلی با حضور خادمیاران رضوی کانون بانوان وخانواده در فضای صمیمی و ساده آغاز زندگی مشترک خود را با رنگ و بوی رضوی جشن گرفتند.
جعفرزاده ادامه داد: در این مراسم که خادمیاران رضوی حضور داشتند، ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السّلام، هدایای متبرک حرم مطهر رضوی به زوجین اهداء شد.

آغاز زندگی مشترک زوج بابلی زیر سایه خورشید

وی خاطرنشان شد: این جشن عقد با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار و زوجین زیر سایه خورشید، زندگی مشترک خود را با توسل به اهل بیت(علیهم السلام) آغاز کردند.

کد خبر 1763021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha