دشمن به دنبال از بین بردن بافت خانواده است

جابر با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن بافت خانواده است، گفت: دشمن نمی خواهد که بزرگانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه(س) الگوی دختران و زنان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر شامگاه (۲۳ اردیبهشت) در جشن دهه کرامت در حسینیه ثارالله خوسف اظهار داشت: حضرت معصومه(س) می تواند برای زن شایسته باشد و ایشان هدیه ای برای ایران هستند و در ایران دو الگوی بزرگ یعنی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را داریم.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با اشاره به اتفاقات غزه بیان کرد: در منطقه ما یک غده سرطانی وجود دارد که باید نابود شود؛ اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که می خواهد کل منطقه را از رود نیل تا رود فرات بگیرد و این غده سرطانی دست به هر جنایتی زده است و ما باید از مظلومان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه در ایران امنیت کاملا احساس می شود، افزود: اما در غزه به خاطر وجود نحس اسرائیل این امنیت وجود ندارد.

جابر در خصوص حضرت معصومه(س) گفت: ایشان باید الگویی برای زنان و دختران باشد ولی متاسفانه غربی ها به دنبال الگوسازی برای دختران ما هستند و آن هم الگویی که دور از فرهنگ و خانواده ما باشد.

پژوهشگر و مدرس لبنانی در ادامه عنوان کرد: دشمن به دنبال نابود کردن بنیان خانواده است و نمی خواهد که بزرگانی همچون حضرت زهرا و حضرت معصومه(س) الگوی دختران و زنان باشند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن بافت خانواده است، افزود: چند سال پیش دشمن از جنگ نظامی ناامید شد و به سمت یک روش ماهرانه و آن هم جنگ نرم حرکت کرد.

جابر در ادامه گفت: جنگ نرم یک جنگ فرهنگی است که راحت می تواند کاری کند که یک دختر حجاب خود را بدون تهدید کنار بگذرد و از دین خودش دور شود و این جنگ از جنگ نظامی خفقان تر است.

وی در پایان بیان کرد: جنگ نرم همواره سعی می کند تا فرهنگ خانواده را خراب کند و خدا رو شکر تاکنون دشمن نتوانسته است در ایران در جنگ نرم پیروز شود.

کد خبر 1763118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha