بیداری جهانی سخت اما پربرکت است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه بیداری جهانی سخت اما پربرکت است، گفت: ایستادگی مردم مظلوم سوریه، یمن، غزه و ... در مقابل ظلم زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۲۴ اردیبهشت) در دیدار با بانوی لبنانی "زینب جابر" اظهار کرد: بزرگترین اسوه برای مردم جهان به ویژه زنان، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

وی با اشاره با جایگاه زن در مکتب اسلام و در نظام خلقت، افزود: حقایق عالم تکوین در تشریح بیان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: برکت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با سفر به ایران موجب شد که قم مرکز معارف برای همه جهانیان شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌هایی دارد و تلاش دارد که همه ابعاد و اهداف آن یعنی پیاده کردن اسلام و کمک به مظلومان و مبارزه با ظلم پیاده شود اما دشمنان انقلاب به دنبال کارشکنی در تحقق آرمان‌های انقلاب هستند.

آیت‌الله عبادی ادامه داد: از هر فرصتی برای پیاده کردن آرمان‌های انقلاب، نباید فروگذاری کرد چرا که دشمن همه اهدافش را در اتاق فکر و کارشناسی شده انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم جهان از شرق و غرب، دو دسته شده‌اند و یک دسته که منطق عدالت طلبی دارند در مقابل طاغوت و اهل ظلم ایستادگی می‌کنند.


وی با تاکید بر اینکه بیداری جهانی سخت اما پربرکت است، گفت: ایستادگی مردم مظلوم سوریه، یمن، غزه و ... در مقابل ظلم زمینه ساز ظهور حضرت حجت است.

زینب جابر پژوهشگر و مدرس لبنانی هم در این جلسه با تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: وارد اتاق نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که شدم به یاد امام‌خمینی (ره) افتادم.

وی با اشاره به اینکه در این پیچ تاریخی شاهد تحول بزرگ در کل جهان و بیداری جهانی هستیم، گفت: قبل از دوره صفویه اتحاد بین علمای جهان با ایران وجود داشت.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی برای نجات مظلومان جهان به ویژه کشور فلسطین تلاش‌های زیادی کرد.

جابر با تاکید بر اینکه ثمرات خون شهدای مدافع حرم را امروز می‌بینیم، خطاب به آیت الله عبادی گفت: برای ما دعا کنید خیلی نیاز به دعا شما داریم مخصوصاً برای مردم مظلومی که در مناطق فلسطین تحت ظلم و ستم زندگی می‌کنند.

وی گفت: خوشحال هستیم که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری از مستضعفان و مظلومان دفاع کرده است.

کد خبر 1763122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha