تجلیل از ۵٠ دختر نخبه علمی، فرهنگی و قرآنی کاشان

همزمان با دهه کرامت، آیین تکریم و تجلیل از ۵۰ دختر نخبه طلبه، قرآنی و علمی و دختران شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با دهه کرامت، آیین تکریم از ۵۰ دختر نخبه طلبه، قرآنی و علمی و دختران شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، با حضور امام جمعه کاشان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه، فاطمه دهقان یزدلی دختر شهید مدافع حرم و امنیت به دکلمه خوانی پرداخت و همسر شهید دهقان یزدلی هم از خاطرات زندگی خود بویژه آخرین بدرقه شهید به سوریه با شهید سخن گفت.

در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان در سخنانی به عظمت جایگاه دختر بودن در قرآن و روایات اشاره کرد و با سوالی که خدا چگونه در دوراهی های فراوان آینده برای دختران بهترین ها را انتخاب کند؟! با استناد به روایتی از حضرت زهرا(س) فرمود: هرکس بسوی خدا بندگی خالصانه را بالا بفرستد خدا هم بهترین مصلحتش را بسوی او سرازیر می کند.

تجلیل از ۵٠ دختر نخبه علمی، فرهنگی و قرآنی کاشان

حجت الاسلام سید سعید حسینی در ادامه به معنای اخلاص که از اسرار الهی است اشاره و تصریح کرد: خدا هرکس را که دوست داشته باشد اخلاص در عبادت را نصیبش می کند.

منتخب مجلس خبرگان رهبری به همه دختران نخبه توصیه کرد در هر مرحله ای از زندگی اخلاص را سرلوحه زندگی خود کنند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از دختران نخبه علمی، فرهنگی و قرآنی تکریم و تقدیر شد.

تجلیل از ۵٠ دختر نخبه علمی، فرهنگی و قرآنی کاشانتجلیل از ۵٠ دختر نخبه علمی، فرهنگی و قرآنی کاشان

کد خبر 1763146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha