برپایی میز خدمت در مسجد امیرالمومنین(ع) با حضور خادمیاران رضوی

حجت الاسلام میردهقان با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت و ضرورت هم افزایی و هم اندیشی برای برپایی هرچه بهتر این ایام با فضیلت گفت: میز خدمت با هدف خدمت رسانی و تبیین فرهنگ کرامت در مسجد امیرالمومنین(ع) با همت کانون فرهنگی هنری صراط حق برپا شد.

حجت الاسلام رضا میردهقان با تبریک دهه کرامت و اعیاد این ایام با فضیلت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت تبیین فرهنگ کرامت یک رسالت برای بچه های مسجد است تا با باور به اندیشه و جایگاه مسجد در مسیر مسجد تراز اسلامی قدم بردارند. 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط حق با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت و ضرورت هم افزایی و هم اندیشی برای برپایی هرچه بهتر این ایام با فضیلت گفت: میز خدمت با هدف خدمت رسانی و تبیین فرهنگ کرامت در مسجد امیرالمومنین(ع) با همت کانون فرهنگی هنری صراط حق برپا شد.

برپایی میز خدمت در مسجد امیرالمومنین(ع) با حضور خادمیاران رضوی

وی تعالی فعالان مسجد را در گروه باورهای دینی و ایمانی ذکر کرد و توضیح داد: حضور خادمیاران آستان قدس رضوی در جریان برپایی میز خدمت فرصتی برای دلگرمی و تقویت اراده های مردمی در مسیر رشد و تعالی معرفتی نسبت به اهل بیت(ع) است. 

وی با بیان اهمیت حضور کارشناسان حقوقی در مسجد امیرالمومنین(ع) بیان کرد: کانون صراط حق با برنامه ریزی به عمل آمده به مناسبت دهه کرامت اقدام به برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی با حضور خادمیان رضوی کرد. 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط حق خاطرنشان کرد: وکیل پایه یک دادگستری مرکز در مرحله نخست در این آیین حضور یافت و با ارائه مشاوره حقوقی پاسخگوی نیاز شهروندان محل بود. 

گفتنی است، مرحله دوم طرح مشاوره حقوقی مسجد امیرالمومنین(ع) سه شنبه 25 هفته جاری با محوریت کانون فرهنگی هنری صراط حق برپا می شود.

کد خبر 1763204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha