برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت امام رضا(ع)

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مسابقه کتابخوانی «برمدار آفتاب» با موضوع دهه کرامت و میلاد امام رضا(علیه السلام) و فرهنگ میزبانی برگزار می شود.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با خبرگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اعلام این خبر بیان کرد: با مشارکت آستان قدس رضوی و دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی، مسابقه کتابخوانی «برمدار آفتاب» با موضوع دهه کرامت و میلاد امام رضا(علیه السلام) و فرهنگ میزبانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می گردد ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت haram.razavi.ir کتاب های "مهمان امام رضا(علیه السلام)، " مهربان ترین "، " در پرتو خورشید" را دریافت و به سوالات مربوطه در همان سایت پاسخ دهند.

بامشکی همچنین افزود: این مسابقه از ابتدای دهه کرامت آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت و در نهایت به ۸۸۸ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز متبرکی اهدا خواهد شد.

انتشار کتاب «قدمت بر چشم» با روایت‌هایی از خدمت و میزبانی از زائران امام رضا(ع)

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهددر ادامه تضریح کرد: یکی دیگر از اقدمات انجام شده در این ایام انتشار کتاب " قدمت بر چشم" با روایت‌هایی از خدمت و میزبانی از زائران امام رضا (ع) به همت دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی است.

وی افزود: این کتاب مجموعه روایت‌های برگزیده از خدمتگزاران و تجربه میزبانی از زائران امام علی ابن موسی الرضا (ع) است که توسط مهدی قزلی به رشته تحریر درآمده است.

بامشکی عنوان کرد: این کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ جلد و منطبق بر راهبردها و سیاست‌های دبیرخانه شهرهای زیارتی منتشر شده است.

وی همچنین از آئین رونمایی این کتاب در روز سه شنبه و همزمان با آغاز دهه ادب و حماسه ایران اسلامی خبر داد.

پایان پیام/

کد خبر 1763211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha