کاروان «زیر سایه خورشید» چهارشنبه وارد دیشموک می شوند

نماینده آستان قدس رضوی در دیشموک گفت : کاروان زیر سایه خورشید روز چهارشنبه وارد دیشموک خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست ستاد نماز جمعه دیشموک با محوریت سفر کاروان «زیر سایه خورشید» به بخش دیشموک و ساماندهی اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شد.

امام جمعه دیشموک در این نشست با اشاره به سفر کاروان «زیر سایه خورشید» به دیشموک گفت: خادمین حرم مطهر چهارشنبه در دیشموک حضور خواهند یافت که انتظار می رود تمام مردم با خانواده ها در این جشن مهم و عظیم شرکت کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ساماندهی ستاد نماز جمعه را یک امر مهم دانست و افزود : کار تیمی و تشکیلاتی باید با اتحاد و برادری پیش برود، منیت ها را کنار گذاشته و از ریاکاری فاصله گرفته تا کار به درستی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد : ستاد نماز مردمی و عمومی بوده و هر کاری در ستاد نماز انجام گیرد، برای رضای خداوند است.

نماینده آستان قدس رضوی در دیشموک گفت : کاروان زیر سایه خورشید روز چهارشنبه وارد دیشموک خواهند شد و مهم ترین مسئله این سفر  مدیریت زمان می باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: برنامه اصلی استقبال مردمی است و تدابیری اندیشیده شود تا مردم بصورت گسترده و ویژه جهت استقبال از پرچم متبرک امام هشتم ع حضور داشته باشند.

وی خطاب به بخشدار دیشموک، گفت : تمام مقامات بخش در این برنامه شرکت کنند تا ضمن احترام به پرچم امام هشتم، جشن بزرگی را رقم بزنیم.

کد خبر 1763220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha