بهره مندی یکهزار نفر از دانش آموزان دختر عنبرآبادی از برنامه های دهه کرامت

کرامت نوزایی گفت:جشن روز دختر برای یکهزار نفر از دانش آموز دختر عنبرآباد برگزار شد و به رسم یادبود هدایایی نیز به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به آنها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در راستای تکریم دختران به همت کانون های تخصصی و عمومی مراسم جشنی ویژه دختران برگزار شد.

کرامت نوزایی بیان کرد: در سومین روز از دهه کرامت با حضور در پنج مدرسه سطح شهر و حاشیه آن جشن‌های متنوعی  در راستای تکریم دختران توسط کانون های تخصصی و محله ای شهرستان عنبرآباد برگزار شد. 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد افزود: جمعی از خادمیاران کانون های تخصصی ایثارو شهادت، تعلیم و تربیت، کتاب و کتابخوانی، وقف و نذر، کانون های محله ای مساجد جامع، فاطمه الزهرا (س)، امام حسین، مسجد امام رضا علیه‌السلام، مسجد الرضا (ع) شهرک نارنج، کانون محله ایی دوساری، کانون محله ایی جهادآباد شهرستان عنبرآباد در مدارس شهر و حاشیه شهر حضور یافته و جشن روز دختر را برگزار کردند.

وی بیان کرد: قرائت صلوات خاصه، مولودی خوانی، بیان فضائل، کرامات و حضرت معصومه (س) و حضور پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) از جمله برنامه های اجرا شده  در مدارس  بود که با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد. 

نوزایی خاطر نشان کرد: این جشن برای یکهزار نفر از دانش آموز دختر برگزار شد و به رسم یادبود هدایایی نیز به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به آنها اهدا شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد ادامه داد: اجرای جشن روز دختر در این ایام میمون و مبارک در سطح شهر و حاشیه آن که با اجرای مولودی خوانی و سخنرانی و مسابقه بود نیز با استقبال گرم مردم برگزار شد.

وی عنوان کرد: خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت و کانون محله ای مسجد جامع با حضور در منزل شهید رئیسی به مناسبت روز دختر برای دختر این شهید بزرگوار هدیه ای به رسم یادبود هدیه تقدیم او کردند.

کد خبر 1763246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha