۲ طرح اشتغال‌زایی در آستارا به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت ۲ طرح اشتغال‌زایی در بندر آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسئول بسیج سازندگی سپاه، امروز(دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت) ۲ طرح اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی در روستای ویرمونی بخش مرکزی آستارا به بهره‌برداری رسید.

واحدهایی که در روستای ویرمونی بندر آستارا به بهره‌برداری رسیدند شامل یک واحد پرورش طیور بومی و محلی و یک واحد پرورش گل و گیاه زینتی بود که در مجموع برای افتتاح آنها ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

۲ طرح اشتغال‌زایی در آستارا به بهره‌برداری رسید

برای واحد پرورش طیور محلی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و برای واحد پرورش گل و گیاه زینتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که هزینه راه‌اندازی آن از سوی قرض‌الحسنه بسیجیان به متقاضیان عضو پرداخت شده است.

در واحد گلخانه برای ۳ نفر به صورت مستقیم و ۵ نفر به طور غیر مستقیم و در واحد پرورش طیور برای ۲ نفر به صورت مستقیم و ۳ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

۲ طرح اشتغال‌زایی در آستارا به بهره‌برداری رسید

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری در حاشیه افتتاح این ۲ طرح، اظهارکرد: اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد بیکار از ماموریت‌های سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان‌کرد: اقدامات خوبی در راستای اشتغال‌زایی صورت گرفته و آستارا جزء شهرستان‌های پیشگام در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد بیکار است.

کد خبر 1763252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha