جوانان در جنگ فرهنگی راحت از حجاب و اسلام دور نشوند

جابر راه حق را راه اهل بیت علیهم السلام، امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در جنگ فرهنگی دشمن، جوانان مسلمان ما نباید راحت از راه حجاب، اسلام و دین دور شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر در جشن دهه کرامت در مکتب نرجس بیرجند اظهار داشت: بانوان نیمی از جامعه هستند لذا ارزشمند هستند. 

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه اگرچه مردان جهاد می‌کنند اما نسل آینده را زن می سازد، افزود: اگر زن صبوری و تحمل نداشت، مرد در جامعه حاضر نمی‌شد.

وی با اشاره به منویات امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل یک غده سرطانی است، افزود: مدعیان حقوق بشر در مقابل این جنایات اسرائیل سکوت می‌کنند و کاری انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در اروپا خودشان آزادی بیان ندارند، گفت: با دانشجویان معترض اقدام نامناسبی دارند.

پژوهشگر و مدرس لبنانی تصریح کرد: در جنگ دفاع مقدس ما بانوان بسیار صبوری داشتیم که پا به پای رزمندگان اسلام، مردان را تشویق و حمایت می‌کردند و یا زنانی بودن که همسر و فرزندشان شهید شدند لذا این صبر بانوان ایرانی بهترین ارزشی است که وجود دارد.

وی با بیان اینکه الگوی بانوان مسلمان، صبر حضرت زینب سلام الله علیها است، گفت: در طوفان الاقصی که شهیدان زیادی دارد بیداری اسلامی محقق شد.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه حزب الله لبنان از حاج قاسم سلیمانی می‌خواستند که لبنان را ترک کنند تا کشته نشوند، گفت: با کمک حاج قاسم رزمندگان لبنان پیروز شدند که یک واقعیت است.

جابر وظیفه زنان را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: ما به عنوان یک مادر وظیفه داریم مسائل روز را به درستی به فرزندان‌مان بگوئیم و تبیین کنیم لذا جنگ نرم که در کشورهای اسلامی برنامه ریزی می‌شود از خود زن شروع شده است.

جابر تصریح کرد: در غرب برای هر تبلیغی از زن استفاده می‌شود لذا زن در غرب یک وسیله و ابزار تبلیغات و جذب مشتری است.

وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی شود که الگوی یک زن مسلمان حضرت فاطمه سلام الله علیها باشد.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه اگر مادر و خانواده مختل شود، یک جامعه و نظام مختل می‌شود، افزود: ایران به برکت مقام معظم رهبری، خون شهدا و مادران شهدا از فتنه دشمن دور شده است.

جابر راه حق را راه اهل بیت علیهم السلام، امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در جنگ فرهنگی دشمن، جوانان ما نباید راحت از راه حجاب، اسلام و دین دور شوند.

وی افزود: بیداری اسلامی به ثمره خون شهدا در جهان در حال رخ دادن است، امروز فرزندان ما نیاز به تبیین گری دارند.

کد خبر 1763254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha