مهمترین وظیفه بانوان جهاد تبیین است

جابر گفت: بانوان ما نمی‌توانند بجنگند اما می‌توانند در مقابل جنگ نرم، جهاد تبیین را به خوبی در حق فرزندانشان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر دیشب (۲۵ اردیبهشت) در جشن شادیانه مادر دختری که به مناسبت دهه کرامت در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در پیروزی لبنان نقش پررنگی داشت.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امنیت در ایران حاصل شده است، گفت: وضعیت امنیت در لبنان هنوز کامل نیست چراکه همسایه فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل کشوری کودک کش است و از ۴۰ هزار شهید فلسطین ۷۰ درصد آنها زنان و کودکان هستند، گفت: امروز بیداری جهانی به دنبال وحشی گری اسرائیل حاصل شده است، به برکت وجود رزمندگان مقاومت، ایمان مردم، توکل به خدا و ائمه اطهار و رهبر حکیم انقلاب اسلامی امنیت خوبی در ایران وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ رسانه ای، دشمن با تمام توان و تلاش خود پای کار است تا ایران به ایران ضربه بزند، ادامه داد: ما باید کار مهمی انجام دهیم، بانوان ما نمی توانند بجنگند اما می‌توانند در مقابل جنگ نرم جهاد تبیین را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: دشمن می‌تواند با جنگ نرم، ذهن جوانان ما را شست و شو دهد لذا بانوان ما باید خانواده را مدیریت کنند.

پژوهشگر و مدرس لبنانی با بیان اینکه امیدوارم همه ما و فرزندان ما علوی و فاطمی باشیم، گفت: دختران ما باید حضرت زینب سلام الله علیها را به عنوان یک الگوی برتر برای خود برگزینند.

کد خبر 1763267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha