ثمره خون حاج قاسم سلیمانی پیروزی مقاومت در سطح جهان خواهد بود

جابر گفت: جای حاج قاسم سلیمانی امروز در بین ما خالی است و ثمره خون او پیروزی مقاومت در سطح جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر شامگاه (۲۴ اردیبهشت) در جشن روز دختر مسجد آل رسول(ص) بیرجند اظهار داشت: مردم در سایه جمهوری اسلامی ایران در امنیت زندگی می‌کنند در حالی که بسیاری از کشورها از نعمت امنیت برخوردار نیستند و نمی‌توانند بدون ترس حتی یک جشن بگیرند.

وی با اشاره به جنگ در فلسطین و جنایات اسرائیل در غزه، گفت: در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی تعداد بالایی از مردم غزه به شهادت رسیدند که حدود ۷۰ درصد شهدای غزه از زنان و کودکان هستند.

محقق و پژوهشگر لبنانی با بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در یک پیچ و تحول تاریخی قرار داریم، افزود: امروز ملت‌های جهان بیدار شدند و فهمیدند که رژیم غاصب اسرائیل غده سرطانی در منطقه است که به دنبال منافع خود و شایع‌پراکنی و تحریف حقایق است.

جابر به تظاهرات دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد تحول و بیداری غربی و جهانی هستیم و مردم ماهیت واقعی رژیم کودک‌کش اسرائیل و شیطان بزرگ یعنی آمریکای مدعی آزادی را شناختند و دیدند که هیچ آزادی و امنیتی ندارند.

وی با بیان اینکه ما در ایران به برکت خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی امنیت داریم، تصریح کرد: جای حاج قاسم سلیمانی امروز در بین ما خالی است و ثمره خون او پیروزی مقاومت در سطح جهان خواهد بود.

مدرس و پژوهشگر حوزه مقاومت عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک جبهه متحد و واحد به نام محور مقاومت را تشکیل داد و این مهم خود را در عملیات طوفان الاقصی نشان داده و اکنون رژیم اسرائیل از محور مقاومت و ایران حساب می‌برد چون ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسرائیل زد.

گفتنی است؛ «زینب جابر» به دعوت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در دهه کرامت به مدت سه روز در این استان حضور دارد.

کد خبر 1763278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha