تبدیل مساجد گیلان به قرارگاه جهادی

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان با بیان اینکه طلاب نقش ارزنده ای درگسترش فرهنگ جهادی دارند گفت: طلاب جهادی در برخی محلات، مساجد را به قرارگاه جهادی تبدیل کرده‌اند و بیش از هر زمان دیگری به مسجد تراز انقلاب نزدیک شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام محمد لاکانی- مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان در نشست مشترک طلاب جهادگر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهداف عالی جهاد، اظهار کرد: طلاب جهادگر باید جایگاه خود را بدانند و در راستای اهداف عالیه حرکت کنند.


وی با اشاره به بخشی از طلاب جهادی در دوران کرونا، افزود: طلاب، روحانیون و مبلغان دینی در دوران کرونا در حالی متوفیان کرونایی را غسل و کفن کردند که بستگان آن‌ها بر بالین آنها حضور نداشتند و بعضاً فرار می‌کردند.


مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان گفت: روحانیون و طلاب جهادی در حوزه سلامت حماسه‌ها خلق کرده‌اند و باید در آینده فعالیت‌های جهادی را توسعه و گسترش دهند.


حجت‌الاسلام لاکانی خدمت به آحاد مردم در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و عمرانی را از جمله فعالیت‌های طلاب جهاد برشمرد و تصریح کرد: طلاب جهادی در برخی محلات، مساجد را به قرارگاه جهادی تبدیل کرده‌اند و بیش از هر زمان دیگری به مسجد تراز انقلاب نزدیک شده‌اند.


وی با بیان اینکه طلاب جهادی در طی سال‌های اخیر پیشران گروه‌های مردمی در فعالیت‌های اجتماعی شده‌اند، تصریح کرد: طلاب جهادگر مکان و زمان برای ارایه خدمت نمی‌شناسند و خدمت بدون مرز را در همه زمان وظیفه و تکلیف شرعی برای خود می‌دانند.

کد خبر 1763281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha