جنگ های فرهنگی علیه زنان است

جابر با تاکید بر اینکه اصل جنگ نرم و جنگ های فرهنگی علیه زنان است، گفت: دشمن هم می داند زنان و دختران جایگاه بسیار مهمی دارند چرا که نمونه استقامت و ایستادگی و شریک در پیروزی و مقاومت و جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زینب جابر شامگاه (۲۴ اردیبهشت) در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار داشت: روز دختر مخصوص ایران است که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) جشن گرفته می شود.

پژوهشگر و مدرس لبنانی ادامه داد: احساس خاص بودن این روز برای دختران این سرزمین بسیار متفاوت است اما دختران بسیاری در جهان در حال اذیت شدن به خاطر گروه های افراطی هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نفر در پی اتفاقات اخیر در غزه شهید شدند، افزود: حدود ۷۰ درصد از این شهدا را دختران و زنان تشکیل می دهند و اسرائیل عمدا دست به کشتن دختران و زنان زده است چرا که می داند این دختران قرار است آینده را بسازند.

جابر در ادامه بیان کرد: اصل جنگ نرم و جنگ های فرهنگی علیه زنان است و دشمن هم می داند زنان و دختران جایگاه بسیار مهمی دارند و زن نمونه استقامت و ایستادگی و شریک در پیروزی و مقاومت و جهاد است.

پژوهشگر و مدرس لبنانی در پایان گفت: از صدر اسلام تاکنون می توان نقش مهم زن را در همه عرصه ها و حوزه ها را مشاهده کرد و زنان از نظر روحی و معنوی شجاع هستند و باید توجه داشت در پرورش روحیه جهادی در مردان، زنان نقش مهمی را ایفا می کنند.

کد خبر 1763304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha