پیوستن دانش آموزان ۱۰مدرسه ساری به پویش نیکوکاری «ریحانه»

معافی از پیوستن دانش آموزان۱۰ مدرسه ساری به پویش نیکوکاری «ریحانه» خبر داد و گفت: هدف کمیته امداد از اجرای این پویش فقط دریافت مساعدت برای رفع نیازهای دانش آموزان نیازمند نیست بلکه مشارکت دادن آینده سازان جامعه در کار خیر و تقویت مسئولیت پذیری این قشر را با قوت پیگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد مازندران در  مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان شرکت کننده در پویش «ریحانه» که در مدرسه پیشگامان فردا ساری برگزار شد، با بیان اینکه تلاش شده با همراهی معلمان نیکوکار و نیک اندیش در آموزش و پرورش این پویش با هدف ایجاد شبکه نیکوکاری دانش آموزان در سطح استان شکل بگیرد، اظهار کرد: این پویش در شهرستان ساری به درستی درحال اجرایی است.

پیوستن دانش آموزان ۱۰مدرسه ساری به پویش نیکوکاری «ریحانه»

وی به فعالیت ۵هزار و ۴۱۴معلم نیکوکار استان در شبکه احسان و نیکوکار امداد مازندران اشاره کرد و گفت: ۱۶هزار و ۵۰۰ دانش آموز مددجو در استان مشغول به تحصیل هستند که با همراهی و مشارکت مردم درحال رفع نیازهای تحصیلی این قشر آینده ساز هستیم.

معافی از پیوستن دانش آموزان۱۰ مدرسه ساری به پویش نیکوکاری «ریحانه» خبر داد و افزود: در پویش «ریحانه» دانش آموزان مدرسه با مشورت والدین خود حمایت  از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده گرفته و ماهیانه مبلغی را به حساب آنان واریز می نماید.

پیوستن دانش آموزان ۱۰مدرسه ساری به پویش نیکوکاری «ریحانه»

وی اذعان کرد: هدف کمیته امداد از اجرای پویش ریحانه فقط دریافت مساعدت برای رفع نیازهای دانش آموزان نیازمند نیست بلکه مشارکت دادن آینده سازان جامعه در کار خیر و تقویت مسئولیت پذیری این قشر را با قوت پیگیریم.

پیوستن دانش آموزان ۱۰مدرسه ساری به پویش نیکوکاری «ریحانه»

معافی با اشاره به فعالیت ۲۶مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش در مازندران، گفت: فرهنگیان و مدیران مدارس به ویژه مدارس غیرانتفاعی استان به صورت رایگان پذیرای دانش آموزان نخبه و معدل الف حوزه مددجویی هستند که قدردان این نگاه نوع دوستی جامعه فرهنگی استان هستیم.

کد خبر 1763386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha