لزوم پرداختن به مقام امامت و ولایت در دهه کرامت

حجت‌الاسلام حسینوند، هدف اصلی بزرگداشت دهه کرامت، گرامیداشت ولایتمداری و حفظ ارزش‌های معنوی دانست و گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت مقام والای امامت و ولایت است.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان اندیمشک اقدام به برگزاری برنامه‌های بسیار متنوع و شاد کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، هدف اصلی بزرگداشت دهه کرامت، گرامیداشت ولایتمداری و حفظ ارزش‌های معنوی دانست و افزود: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت مقام والای امامت و ولایت است.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در طی جلسات مؤثر با نیروهای فرهنگی و صاحب‌نظران، برنامه‌هایی محتوامحور در این زمینه طراحی شد که می‌تواند هر کدام به نوبه خود در ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های موجود در سنت و سیره این خواهر و برادر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینوند، عنوان کرد: تجلیل از دختران نمونه، پویش حرف آورد ویژه دختران، پویش دخترانه، مسابقات فرهنگی و جشن‌های زیرسایه خورشید، از جمله برنامه‌های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت هستند.

کد خبر 1763428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha