اجرای طرح چهره‌به‌چهره با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانون ولیعصر

رنجبری از اجرای طرح چهره به چهره با هدف آشنایی دانش آموزان با فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) احمد آباد خمین خبر داد.

مریم رنجبری ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر به اجرای برنامه های  فرهنگی با حضور دختران عضو کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) مسجد قائم احمد آباد خمین خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:کلاس چهره به چهره وچکامه با موضوع دهه کرامت از جمله این برنامه ها است.


وی با اشاره به اینکه طرح چهره به چهره همواره در ایام مختلف در حال اجرا است، افزود: این طرح مورد استقبال دختران روستا قرار گرفته و همواره با موضوعات مختلف فرهنگی و دینی در حال برگزاری است.

اجرای طرح چهره‌به‌چهره با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانون ولیعصر

رنجبری ادامه داد: در حاشیه اجرای طرح چهره به چهره دهه کرامت، دختران عضو کانون به تمرین سرود برای برگزاری جشن دهه کرامت در حسینیه مسجد قائم (عج) پرداختند.


وی همچنین ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر بازدید از دو مدرسه دخترانه ابتدایی حضرت معصومه (س) و هنرستان دخترانه ام البنین از طرف کانون خدمت رضوی مسجد قائم (عج) و کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) احمدآباد خمین انجام شد.

اجرای طرح چهره‌به‌چهره با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانون ولیعصر


وی اهداء هدیه به دختران هم نام حضرت معصومه(س) و پذیرایی از دانش آموزان را از دیگر برنامه های این کانون دانست و بیان کرد: این مهم با هدف ایجاد ارتباط هر چه بیشتر مسجد و مدرسه و آشنایی دختران دانش آموزان با فعالیت های کانون فرهنگی انجام شد.

کد خبر 1763435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha