تولیدات هنری مبتنی بر هنر متعهد، نیازمند حمایت از هنرمندان است

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه ما به دنبال تربیت هنرمند متعهد هستیم، تصریح کرد: باید هنرمندان را مورد حمایت قرار داده و برای مهارت آموزی و مهارت افزایی آنها تلاش کنیم تا تولیدات هنری آنها مبتنی بر هنر متعهد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نشست شورای سیاست‌گذاری انجمن نمایش جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی، در این نشست گفت: تشکیل انجمن از مسائل جدی در بحث ساماندهی گروه های هنری و نمایشی در جنوب کرمان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از تشکیل انجمن را کمک به حوزه فرهنگ و هنر و حل مشکلات هنرمندان برشمرد و افزود: هدف از تشکیل انجمن نمایش ارتقای تئاتر جنوب کرمان و توجه به تولیدات نمایشی با رویکرد معرفی فرهنگ و هنر جنوب کرمان است.

وی با اشاره به تامین اعتبار در حوزه هنری، عنوان کرد: ۳۰ درصد این اعتبار محقق شده که بعد از ساماندهی انجمن نمایش به حساب انجمن واریز می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اعتبار محقق شده اختصاص به کل جنوب کرمان دارد، خاطرنشان کرد: جدیت در کار انجمن باید مد نظر قرار گیرد و قانونمند انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب با بیان اینکه ما به دنبال تربیت هنرمند متعهد هستیم، تصریح کرد: باید هنرمندان را مورد حمایت قرار داد و برای مهارت آموزی و مهارت افزایی آنها تلاش کنیم تا تولیدات هنری آنها مبتنی بر هنر متعهد باشد.

وی با اشاره به اینکه تعهد و تخصص بسیار مهم است، تصریح کرد: این مهم تعیین کننده تئاتر جنوب کرمان می باشد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: در حوزه هنر باید به سمت تعالی حرکت کنیم و در این راه باید از ظرفیت هنرمندان دلسوز و پای کار استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: انجمن تئاتر یک امانت است که باید به دست هنرمندی متعهد و متخصص سپرده شود تا در راستای تحقق اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حرکت کند.

کد خبر 1763557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha