بنیاد مهدویت مرجع فعالیت‌های مهدوی شهرستان ورامین

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به اینکه بنیاد مهدویت مرجع فعالیت های مهدوی شهرستان ورامین است، گفت: مجموعه دولت سیزدهم همیشه از همه گروه های فرهنگی حمایت کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  نشست فصلی مدیران  بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرستان ورامین و با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،آقابابایی مدیر بنیاد در استان تهران و جمعی از مسئولین بنیاد مهدویت شهرستان های استان تهران برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:مسئله مهدویت  در دنیای امروز از اهمیت بسزایی برخوردار است و شناخت نسل جوان با این موضوع در رشد معنوی و دینی و اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: دشمن نیز به اهمیت این موضوع پی برده و هر روز در صدد ایجاد شبهه و انحراف در باور های دینی مردم در موضوع مسئله ظهور می باشد.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با تمجید از عملکرد بنیاد مهدویت شهرستان ورامین گفت: بنیاد مهدویت شهرستان ورامین با عملکرد خود توانسته است به عنوان یک مرجع در موضوع مهدویت خود را به تمامی مجموعه و آحاد مردم بشناساند و فعالیت های گسترده ای در محلات با استفاده از شیوه های نوین تبلیغی مانند تئاتر و سرود و ... مسئله مهدویت را در شهرستان ورامین به خوبی اشاعه داده است.
درویشی در پایان گفت: مجموعه دولت سیزدهم همیشه از همه گروه های فرهنگی حمایت کرده است و در چندسال اخیر نیز بنیاد مهدویت را در برگزاری جشن های محله ای نیمه شعبان در ۴۰ نقطه از شهرستان ورامین، اجرای نمایش فاخر شیدای زمان و زخم موعود، و برگزاری برنامه های سه شنبه های مهدوی و... یاری داده است

کد خبر 1763569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha