برگزاری محافل قرآنی در مساجد ملایر در دهه کرامت

یار محمدی گفت: همزمان با دهه کرامت کرسی‌ها و محافل قرآنی در تعدادی از مساجد شهرستان ملایر با حضور قاریان و علاقمندان به کلام وحی برگزار می شود.

 ایرج یار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، با اشاره به اینکه اول تا دهم ماه ذی‌القعده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود، دهه کرامت نام‌گذاری شده‌ است گفت:: در این ایام فرخنده برنامه های مختلف دینی و مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر ضمن تبریک دهه کرامت  افزود:  همزمان با این ایام ده ها برنامه قرآنی توسط واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حال برگزاری است.

وی مراسم تجلیل از دختران قرآنی مراکز قرآنی برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و تصریح کرد:  برگزاری طرح بزرگ حفظ قرآن ویژه طرح زندگی با آیه‌ها در این ایام با حضور شرکت کنندگان  از برنامه های دهه کرامت در ملایر است.

 یارمحمدی به برگزاری ختم قرآن هدیه به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن های ویژه نیز در موسسات و خانه های قرآنی برپا شد.

وی  همچنین با اشاره به برگزاری کرسی‌های  مستمر تلاوت قرآن در ملایر خاطرنشان کرد: همزمان با دهه کرامت نیز کرسی‌ها و محافل قرآنی در تعدادی از مساجد شهرستان ملایر با حضور قاریان و علاقمندان به  کلام وحی برگزار می شود

کد خبر 1763623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha