گل‌ریزان مسجدی‌های گلشور مشهد برای خادم سابق امام رضا(ع)

بچه های مسجدی محله گلشور وقتی متوجه حال روحی و جسمی نامناسب یکی از اهالی محله شدند، آستین همت بالا زدند تا به او که خادم سابق بارگاه منور رضوی بود ثابت کنند تنها نمانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یکی از کارهای پسندیده ای که در اکثر محلات قدیمی و به خصوص کم برخودار مشهد ساری و جاری است کمک و همیاری اهالی محله است. بچه های مسجدی و هیئاتی های جلسه محبان‌الرضا(ع) و آل یاسین در محله گلشور وقتی متوجه حال روحی و جسمی نامناسب یکی از اهالی محله شدند، آستین همت بالا زدند تا به او که خادم سابق بارگاه منور رضوی بود ثابت کنند تنها نمانده است.

این مرد جوان به‌دلیل پیشرفت بیماری ام‌اس خانه‌نشین شده است و معیشت خود، همسر و سه فرزند خردسالش به‌سختی می‌گذرد. 

گل‌ریزان مسجدی‌های گلشور مشهد برای خادم سابق امام رضا(ع)

اعضای هیئت ابتدا برای اینکه روحیه این خانواده را تقویت کنند، تصمیم گرفتند دسته‌جمعی به عیادت پدر بیمار خانواده بروند و با گپ ‌وگفتی کوتاه، اجازه ندهند هم‌محله‌ای‌هایشان در این روزهای سخت، در محاصره غم‌ها بمانند.

 مسجدی‌های بامرام محله گلشور همچنین تصمیم گرفتند جلسه هیئت را به منزل این فرد مبتلا به بیماری خاص ببرند تا با جاری‌شدن فضای دعا و مناجات، حال دل او و خانواده‌اش را بهتر کنند.

گل‌ریزان برای تأمین نیازهای مادی این خانواده، قدم دیگری است که  فعالان هیئت می‌گویند به عشق امام‌هشتم(ع) و به نیت بهبود وضعیت این خادم آقا برداشته‌اند.

پایان پیام/

کد خبر 1763677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha