بنای دولت میدان‌ دادن به بخش خصوصی با هدف رونق اقتصادی است

آیت الله رئیسی برلزوم میدان دادن به بخش خصوصی و مردمی برای تحقق شعار سال رهبری مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد و گفت:توانمندسازی و رفع موانع پیش روی بخش خصوصی و مردمی از ملزومات تحقق شعار سال رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله سیدابراهیم رئیسی- رئیس جمهور در جشن احیای ۳۹۵واحد راکد صنعتی و تولیدی مازندران با اشتغال ۹هزار و ۵۰۰ نفر که در شرکت چوب و کاغذ مازندران در حال برگزاری است، از مازندران به عنوان باب الرضا(ع) یاد و اظهار کرد: آنچه در تاریخ تبرستان نگاشته شده شهامت، مقاومت، بصیرت، روحیه دینداری و اخلاق مداری، ایثار، شهادت و انقلابی گری مردمان این دیار است.

بنای دولت میدان‌ دادن به بخش خصوصی با هدف رونق اقتصادی است

وی ضمن تحسین همت والای کارگران شرکت چوب و کاغذ مازندران برای تامین کاغذ تحریر و سفید کشور، افزود: متاسفانه صنعت نساجی و چوب و کاغذ استان در گذشته روز به روز به مرز تعطیلی کشانده می شد که به لطف خداوند متعال امروز شاهد رشد و جهش تولید در این واحد های تولیدی برجسته کشور هستیم.

آیت الله رئیسی به فعالیت ۵۰۰کارگر در چوب و کاغذ مازندران اشاره و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد فعالیت هزار نیروی انسانی در این شرکت باشیم.

وی ضمن تشکر از کارگران چوب و کاغذ مازندران که استقلال و خودکفایی کشور را در تولید کاغذ رقم زدند، گفت: مصرف اداری، جراید و روزنامه و آموزش و پرورش در حوزه کاغذ روزانه است و می طلبد این نیاز در کشور مرتفع شود.

آیت الله رئیسی از کارگران بعنوان افسران درمیدان و سنگر تولید یاد کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی را با رشد تولید در این شرکت درحال رقم زدن هستیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و تولید کشور نباید با تکانه ها دچار چالش شود، ادامه داد: ۴۵هزار تن تولید کاغذ در مازندران ارزشمند و شایسته تحسین است.

رئیس جمهور همچنین به احیای نساجی مازندران و تقویت تولید در این کارخانه اشاره کرد و گفت: احیای ۳۹۵واحد راکد تولیدی و صنعتی در مازندران از عنایت پروردگار متعال و تلاش شبانه روزی کارگران و مسئولین است.

وی با بیان اینکه تولید محور رشد اقتصاد کشور است، خاطرنشان شد: به فرموده مقام معظم رهبری تولید اساس رشد اقتصادی کشور محسوب می شود.

آیت الله رئیسی برلزوم میدان دادن به بخش خصوصی و مردمی برای تحقق شعار سال رهبری مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد و گفت: اگر تولید کاغذ در کشور با چالش مواجه شود هزاران شغل که مرتبط با کاغذ است دچار تهدید می شود.

وی با بیان اینکه هیچ شانی بالاتر از خدمت به مردم نداریم، اذعان کرد: بنای دولت مردمی میدان‌ دادن به بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد با هدف رونق اقتصادی است.

کد خبر 1763688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha