سالروز عملیات حاج عمران به نام لرستان ثبت شد

سردار باقری امروز در مراسم آغاز به کار دومین کنگره ملی شهدای استان لرستان، گفت: سالروز عملیات حاج عمران در تقویم فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز لرستان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، سردار نعمت اله باقری، امروز در برگزاری کنگره شهدای عملیات حاج عمران اظهارداشت: از ابتدای برگزاری کنگره اول با مدیریت سردار کشکولی و همکاران در مجموعه استان اقدامات چشمگیری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: نصب تمثال شهدا در سطح شهرهای استان و اجرای کارهای عمرانی با نام و یاد شهدا در استان از جمله اقدامات بود.

سردار باقری با اشاره به تاکید رهبر در برگزاری یادواره شهدا اظهارکرد: در برگزاری یادواره شهدای حاج عمران بنای ما بر فرمان مقام معظم رهبری است و  امروز روزی است که دومین کنگره شهدای لرستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به رشادت ها شجاعت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان‌کرد: امید است بتوانیم در ادامه کنگره اول کمی و کاستی ها را به جبران برسانیم.

سردار باقری با اشاره به رشادت و جانفشانی فرزندان لرستان در عملیات حاج عمران گفت: عملیات حاج عمران امروز در تقویم فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز لرستان ثبت شد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه عملیات حاج عمران به عنوان چهارمین یادواره شهدای استان است، گفت: حضور در منطقه حاج عمران به عنوان یکی از برنامه های ملی است که هر ساله شاهد برگزاری این برنامه خواهیم بود.

کد خبر 1763693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha