اجماع سه قوه برای مبارزه با فساد| دولت از تعاونی مسکن جامعه کارگری حمایت می‌کند

آیت الله رئیسی از اجماع قوا در بحث برخورد با مفسدان خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم کار اداری کشور به روابط متخلفانه و مفسدانه آلوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله سیدابراهیم رئیسی- رئیس جمهور در جمع مردم شریف مازندران در مصلی امام خمینی(ره) ساری با اشاره به پیشینه دینی، انقلابی، فرهنگی و ... مردمان این دیار اظهار کرد: مازندرانی ها در دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند.

وی به سفارشات بزرگان دینی برای حرکت در مسیر خودسازی فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: شهدا قبل از رسیدن به مقام شهادت به مقام کرامت رسیدن یعنی برای رفع نیاز کشور از جان مایه گذاشتند.

آیت الله رئیسی با تاکید براینکه مسئولیت پذیری و خطر پذیری از ملزومات حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم است، گفت: مازندران قطب کشاورزی، صنعت، اقتصاد دریا محور و گردشگری است باید با تلاش نخبگان این خطه از شمال کشور شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

وی سفر دولت در ۲۰اسفند ۱۴۰۰اشاره کرد و ادامه داد: قدردان همت کارگران، کارمندان، مسئولین و ... استان برای تحقق مصوبات دور اول سفر دولت به مازندران هستیم.

آیت الله رئیسی به تلاش دولت برای آزادسازی سواحل خزر اشاره کرد و گفت: آبادسازی سواحل نیز با قوت در  دست اقدام و اجراست تا گردشگران و بومیان در کمال آسایش و امنیت از این موهب الهی(دریا) بهره مند شوند.

وی از احداث هشت هزار و ۳۰۰مسکن در استان خبر داد وافزود: به دلیل توسعه فضای سبز و کشاورزی با کمبود زمین برای احداث مسکن در استان مواجه ایم که پیگیر رفع این مشکل هستیم.

 رئیس جمهور از آمادگی دولت برای حمایت از تعاونی مسکن اقشار مختلف کارگری، کارمندی و ... برای خانه دار شدن ملت خبر داد.

وی با اشاره به مشکل جنگل خواری، کوه خواری و ساحل خواری در استان، برلزوم برخورد جدی با متجاوزین و زیاده خواهان تاکید کرد.

آیت الله رئیسی به عملیات وعده صادق برای تنبیه متجاوز اشاره کرد و گفت: این عملیات موجب افتخار و اقتدار کشور شد این عملیات زمینه این که بدانیم همکاری همه نیروها و قوا و اجماع به تمام معنا می تواند مشکلات کشور را رفع کند.

وی از اجماع قوا در بحث برخورد با مفسدان خبر داد و افزود: اجازه نمی دهیم کار اداری کشور به روابط متخلفانه و مفسدانه آلوده شود.

آیت الله رئیسی از بهره برداری از هزار تخت بیمارستانی در مازندران خبر داد وگفت: تلاش برای انجام کارهای مختلف در مازندران با قوت مورد توجه است.

وی با بیان اینکه آبگیری از ۵هزار هکتار تالاب میانکاله را بزودی شاهد خواهیم بود، افزود: تولید محصولات کشاورزی در مازندران و صیانت از این تولید داخلی دستور کار دولت مردمی است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه استفاده از تولیدات داخلی اصل است و واردات در حد جبران کمبودها قابل پذیرش است، خاطرنشان شد: واردات بی رویه در کنار تولید داخلی زیبنده نیست.

وی به احیای نساجی و چوب و کاغذ مازندران اشاره و برلزوم تقویت تولید و نوآوری در تولید در این صنایع تاکید کرد.

آیت الله رئیسی به شعار جهش تولید با مشارکت مردمی اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه ها باید نسبت خود برای تقویت بخش خصوصی و مردمی با هدف تحقق شعار سال را مشخص نمایند.

وی به درخشش بانوان مازندرانی در حوزه های ورزشی، علمی، صنایع دستی، کشاورزی و ... اشاره کرد و خواستار بهره گیری از ظرفیت بانوان برای تقویت حوزه های مختلف شد.

رئیس جمهور  بیان کرد: دولت مردمی و خدمتگذار از کنار هیچ مسئله ای عبور نخواهد کرد و برای رفع مشکلات مردم هر استان سفرهای متعددی انجام خواهد داد تا مشکلات مرتفع شود.

وی به مشکل بیکاری و ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: دولت برای رفع مشکلات جوانان مصمم است.

کد خبر 1763700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha