برای رفع مشکلات مازندران به سفر رئیس جمهوری امیدواریم

حجت الاسلام محمدی لائینی مشکلات استان مازندران قبل از ورود آیت الله رئیسی به این دیار، بررسی شده و در این سفر راهکارهای رفع مشکلات استان بررسی می شود. امید است این سفر به رفع معضلات استان در حوزه های محیط زیست، پسماند، صنعت، کشاورزی، دامداری، گردشگری و... بیانجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در دیدار مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی- رئیس جمهور در مصلی امام خمینی(ره) ساری با اشاره به فرصت های صنعتی، دامپروری، منابع انسانی، شیلات، کشاورزی و ... استان، اظهار کرد: احیای ۳۹۵تولیدی و صنعتی در مازندران به همت دولت مردمی آیت الله رئیسی شایسته تحسین و ارزشمند است.

وی به همت رئیس جمهور در بحث مبارزه با فساد، جنگل خواری و زمین خواری و ... اشاره کرد و گفت: اجرای طرح نور در مقوله عفاف و حجاب و گشت ارشاد مسئولین ابتکار دولت سیزدهم است که معتقدیم باید به موازات هم با قوت اجرایی و عملیاتی شوند.

حجت الاسلام محمدی لائینی به پیشینه مردم مازندران در سنگر های حماسه، ایثار و شهادت، تولید و ...اشاره و بیان کرد: مردم این دیار ۱۰هزار و ۴۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی به جانفشانی مدافعان حرم در حماسه خانطومان سوریه اشاره کرد و گفت: مردم مازندران فهیم، ولایتمدار، انقلابی و پرتلاش هستند باید برای رفع مشکلات این قشر اثرگذار توان دولت مردمی سیزدهم بسیج شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اظهار امیدواری این که این سفر آیت الله رئیسی به رفع معضلات استان در حوزه های محیط زیست، پسماند، صنعت، کشاورزی، دامداری، گردشگری و... بیانجامد، یاد آورشد: میزهای خدمت نمایندگان دولت در سراسر استان برپاست تا مشکلات و درخواست های مردم شریف استان رسیدگی و برطرف شود.

کد خبر 1763701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha