رزم و مقاومت لرستانی‌ها در عملیات حاج عمران، زبانزد است

سرلشکر رضایی با یادآوری با اینکه استان لرستان با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کردند، گفت: سلحه‌شوری، ایثار و مقاومت رزمندگان لرستان در عملیات حاج عمران زبانزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، سردار محسن رضایی، امروز در برگزاری یادواره شهدای حاج عمران استان لرستان که در پادگان حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: جنگ نابرابر تحمیلی با مقاومت و ایثار رزمندگان موجب سربلندی شد.

سرلشکر رضایی با بیان اینکه ایثار و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز در جهان اسلام الگو است، افزود: اگر امروز در غزه مقاومت می‌شود، این مقاومت را از درخت تنومند شهدای ایران اسلامی الگو گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به رزم فرزندان استان لرستان عنوان‌کرد: سلحه‌شوری، ایثار و مقاومت رزمندگان لرستان در عملیات حاج عمران زبانزد است.

رضایی با بیان اینکه شاید سخت ترین بخش های جنگی در منطقه حاج عمران صورت گرفت، اظهارکرد: در این عملیات ۳۵۵ نفر از رزمندگان استان لرستان به فیض سهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه ما با شهادت زنده می‌شویم، معنا پیدا می‌کنیم و اقتدار به دست می آوریم، بیان‌کرد: همین تفکر رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شد تا تیپ ۵۷ خرم‌آباد به لشکر ۵۷ تبدیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دشمنان همواره در حال توطئه های مختلف علیه ایران اسلامی و ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: دشمن بداند هر حمله دشمن پاسخ داده خواهد شد.

سرلشکر رضایی یادآور شد: استان لرستان با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کرد و در این راه همه مردم لرستان از زن و مرد، پیر و جوان در صحنه جنگ حضور داشتند ‌و در حماسه های دفاع مقدس  مردم لرستان همیشه آماده نبرد بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها فزصتی برای گرامیداشت نام و یاد شهدا است، بیان‌داشت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

کد خبر 1763703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha