افتتاح بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه گامی مهم برای خدمت به مردم است

رحیمی گفت: بهره برداری از پروژه بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه و تقویت نیروی انسانی گامی مهم برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه، پنج شنبه (۲۷اردیبهشت) با پیگیری پروژه بینارستان ثامن الائمه و بیان مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان، تسریع و تکمیل پروژه بیمارستان ثامن الائمه را مطالبه جدّی مردم این شهرستان دانست.
 وی اظهار کرد: رئیس جمهور توجه عالمانه و مجدانه ای را در حوزه بهداشت و سلامت دارند و لذا پیگیری و تکمیل این بیمارستان در کوتاهترین زمان ممکن توقع مردم و مسئولین این شهرستان است.
بهروز  رحیمی معاون وزیر بهداشت و درمان هم در سخنانی گفت: در این سفر رئیس جمهور، اعتبار خوب و دارای ردیف برای تکمیل بیمارستان ثامن الائمه شهرستان گلوگاه در نظر گرفته شده است.

افتتاح بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه گامی مهم برای خدمت به مردم است
وی افزود:، اهتمام ما بر بهره برداری از این پروژه در کمترین زمان و بکارگیری و تقویت نیروی انسانی متخصص است تا گام جدیدی در این مسیر برای خدمت بهتر به مردم شریف این شهرستان بر داریم.

همزمان با سفر رئیس جمهور محترم در استان مازندران، دکتر  بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکیِ وزیر بهداشت و درمان کشور با همراهی مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه، امام جمعه و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه در حال احداث بیمارستان ثامن  شهرستان گلوگاه بازدید کرد.

کد خبر 1763711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha