مازندران استانی با قابلیت های فراوان برای توسعه است

رئیس جمهور گفت:مازندران استانی با قابلیت های فراوان برای توسعه است و باید با شناخت ظرفیت ها برای توسعه گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی _ رئیس جمهور شامگاه‌پنجشنبه(۲۷ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان مازندران، اظهار کرد: مازندران دارای قابلیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه است و منطق انقلاب اسلامی تحقق شعار ما می‌توانیم به دست مسئوولان و مدیران استانی و مردمی است.

وی افزود: واحدهای تولیدی مناسبی در استان‌مازندران با قابلیت فراوان داریم که برای توسعه تولید و اشتغال باید اقدام کرد.

رئیس جمهور گفت: قابلیت‌های کارخانه چوب و کاغذ مازندران و افزایش ظرفیت تولید از ۴ هزار تن به ۴۵ تن، نشان از توانمندی کشور است.

رئیسی افزود: امروز وزارت فرهنگ و وزارت آموزش و پرورش با این کارخانه قرار داد بسته و کتاب درسی کشور از ظرفیت این مجموعه استفاده می‌کند.

وی با اشاره به رشد مناسب کارخانه نساجی، گفت: تولیدات این شرکت تنوع پیدا کرده و در زمینه ارتقا محصولات گام‌های مناسبی برداشته شده و احیا ۳۹۵ کارخانه نشان از جلوه مناسب تولید و تلاش در این استان است.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات مناسب در روستا خرما کلا، افزود: مشارکت مردم جلوه‌ای از ما می‌توانیم است که در زمینه صادرات ورود پیدا کرده و فرد بیکار در این روستا وجود ندارد.

رییسی، مهمترین شرط موفقیت در استان مدیریت است، مدیران نقش اساسی در این زمینه دارند، مدیر کارآمد بسیاری از مسائل را حل می‌کند، در مجموعه جهادی مانند مازندران انتظار مردم، رهبر انقلاب و خانواده شهدا از مدیران این است که خودمان را مخاطب قرار دهیم و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنیم.

به گزارش شبستان، توجه به روستاها و توسعه روستایی، مساله پسماند و زباله و ساماندهی آن، محیط زیست، رفع موانع تولید، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، توجه به ساخت مسکن برای جوانان، تکریم خانواده شهدا، تامین نیاز داخل و صادرات و حمایت از باغدار، توجه به سواحل و اینکه بعد از آزادسازی رها نشوند، توسعه مناطق آزاد و ... مسائل مهمی بود که رئیس جمهور به این موارد مهم و بر پیگیری مطالبات مردم و مسوولان در این بهش تاکید کرد.

کد خبر 1763794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha