بازدید رئیس جمهور از بندر نوشهر

همزمان با ورود رئیس جمهور به نوشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود از بندر نوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز گذشته ۲۷ اردیبهشت وارد مازندران شد و امروز برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور نخست و افتتاح طرح های کلان، متوسط و کوچک وارد غرب استان شد.

همزمان با ورود رئیس جمهور به نوشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود از بندر نوشهر بازدید کرد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به مرکزیت نوشهر با دارا بودن ۲ بندر تجاری (نوشهر - فریدونکنار) علاوه بر فعالیت در زمینه تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری و نفتی، مسئولیت حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی از رامسر غربی ترین خطه مازندران تا ساری در زمینه حفاظت و ایمنی دریانوردی، جستجو و نجات دریایی، برقراری ارتباطات دریایی، حفظ محیط زیست و مقابله با آلودگی دریا، ایمنی آبراه دریایی، رعایت و اعمال کنوانسیون های بین المللی در مدیریت امور بندری و دریایی، برگزاری آزمون های تخصصی، صدور گواهینامه های شایستگی برای خدمه شناورهای تجاری و صیادی و شناسنامه های دریانوردی، ثبت و بازرسی کلیه شناورها و صدور گواهینامه های مربوطه و کنترل و بازرسی فنی و ایمنی کشتی ها و شناورها بر عهده دارد.

بندر نوشهر با قدمتی حدود ۹۰ سال و مساحت حدود ۸۸ هکتار دارای ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مدرن بندری و دریایی، از ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا و پذیرش کشتی های تجاری با ظرفیت بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ تن در سال را دارد.

رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی، پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه هیأت همراه به استان مازندران سفر کرد و تا روز جمعه در استان حضور خواهد داشت.

دیدار مردمی، حضور در جمع نخبگان، خانواده شهدا، ایثارگران، شورای اداری و بازدید از چندین پروژه عمرانی و زیربنایی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت الله رئیسی به مازندران است.

رئیس جمهور روز پنج شنبه میهمان ساری بود و از پروژه های ساری و قائمشهر بازدید کرد و امروز جمعه وارد نوشهر شد.

کد خبر 1763843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha