ائمه اطهار(ع) منشاء کرامات، الطاف الهی، چراغ راه و مشعل فروزان جامعه هستند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه گفت: ائمه اطهار(ع) منشاء کرامات، الطاف الهی، چراغ راه و مشعل فروزان جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز جمعه (۲۸ اردیبهشت) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، گفت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین سیره و منش اهل بیت(ع) به ویژه بانوان بزرگ اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) باید به نسل جوان و نوجوان شناسانده شود تا آینده سازان ایران اسلامی برنامه کار و زندگی خود را برمبنای این معارف ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) منشاء کرامات، الطاف الهی، چراغ راه و مشعل فروزان جامعه هستند، ادامه داد: تبیین و آشکار کردن زوایای پنهان تاریخ زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در جامعه به ویژه در دهه کرامت ضروری است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به جنایات اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: جنایات اسرائیل در رابطه با مردم غزه سبب برانگیخته شدن خشم و انزجار جهانی شد.


آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین مظلوم در مقابل رژیم صهیونیستی در تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی شکل گرفته است، افزود: اساتید و فرهیختگان دانشگاهی نیز در این مسیر با همگان هم‌صدا شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه آفریقای جنوبی پرونده جنایت در غزه و رفح را در مجامع بین‌المللی مطرح کرده است، اظهار داشت: هرچند این اقدام حرکتی نهایی نیست اما، پسندیده است و همه کشورها باید با آنها همصدا شده و جنایات رژیم صهیونیستی را نمایان کنند.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین به سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر نتیجه عینی ایمان به نصرت الهی، وحدت کلمه و غیرت و تقوای رزمندگان اسلام بود که توانستند با دست خالی در برابر کفر جهانی ایستادگی کنند.


امام جمعه اراک با بیان اینکه رزمندگان اسلام دشمنان را غافلگیر و پیروزی بزرگ را رقم زدند، گفت: رزمندگان اسلام همواره با توکل بر خدا، همدلی و همراهی و از خودگذشتگی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و به پیروزی بزرگ دست یافتند.

کد خبر 1763851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha