پس از فتح خرمشهر، عملیات وعده صادق غرور ملی کشور را بار دیگر به رخ دنیا کشید

سردار شریف بیان کرد: بعد از فتح خرمشهر، عملیات وعده صادق بار دیگر غرور ملی کشور را نشان داد و همه گروه‌های سیاسی و اقوام و مذاهب و...  این اقدام شجاعانه و موثر را تکریم کردند و به زبان آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار رمضان شریف، شنبه(۲۹ اردیبهشت) در همایش مدار امید، گرامیداشت روز روابط عمومی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب و تداوم آن با هدایت مقام معظم رهبری، ایران را به کانون خبرسازی دنیا تبدیل کرده است؛ گفت: اغراق نیست اگر بگوییم در بین کشورهای عضو سازمان ملل، جمهوری اسلامی یکی از خبرسازترین کشورها در ۴۵ سال گذشته بوده و این بخاطر عظمت این کشور است.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام(ره) با اتکا به خدا و تکیه بر فرهنگ دینی و مردم مومن ایران، استقلال کشوری استعمارزده را در بهمن ۵۷ استقلال پس گرفت و به عنوان یک کشور نمونه و الهام بخش در دنیا مطرح کرد و ما یک کشور معمولی نیستیم.
وی ادامه داد: در ابتدای وقوع انقلاب در ایران همه قدرت‌های شناخته شده دنیا و وابستگان آنها به اتفاق علیه انقلاب اسلامی موضع داشتند و می‌خواستند جمهوری اسلامی پا نگیرد و موفق نشود زیرا امام استقلال و راه رهایی از شر قدرت‌های سلطه‌گر را به همه مردم دنیا نشان داد و سردمداران استکبار می‌خواستند نمونه و الگوی الهام بخش سومی شکل نگیرد.
شریف با اشاره به اینکه ما در معرض هجمه بوده و هستیم اما خدا را شاکریم در برابر طراحی قدرت‌های مادی دنیا ۴۵ سال را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنان پیشرو و الهام بخش مردم دنیا هستیم؛ اظهار کرد: این موفقیت‌ها را مرهون فرهنگ قرآن و اهل بیت، هدایت و رهبری حکیمانه امامین انقلاب و پشتیبانی و تیزهوشی و صبر و مقاومت ملت ایران هستیم.
وی تصریح کرد: امروز چشمه دیگری از عظمت و ابهت انقلاب و شجاعت رهبر معظم انقلاب را در جریان فرمان ایشان در خصوص تنبیه رژیم صهیونیستی دیدیم؛ در حالیکه آنها مهیا بودند و همه ساز و برگ‌ها و تمام استعداد و توانمندی رسانه‌ای خود را بکار گرفتند تا عملیات وعده صادق را کوچک جلوه داده و شکست خورده تعریف کنند و ۱۳ روز برای این کار مهلت داشتند و حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران را استخدام کردند.
سردار شریف افزود: فقط رژیم صهیونیستی مقابل ما نبود که همه کسانی که از او حمایت می کردند به کمک او آمدند چه در عرصه نظامی، اطلاعاتی و چه تبلیغات و کار سانه‌ای؛ اما اراده خدا به گونه‌ای رقم خورد که این تصمیم منحصربفرد و تاریخی رهبری در تنبیه رژیم صهیونیستی در منظر و مرآی افکار عمومی اجرا شد و بار دیگر عظمت و شکوه را برای کشور رقم زد.
وی عملیات وعده صادق را تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبردهای دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی توصیف و بیان کرد: بعد از فتح خرمشهر، این عملیات بار دیگر غرور ملی کشور را نشان داد و همه گروه‌های سیاسی و اقوام و مذاهب و...  این اقدام شجاعانه و موثر را تکریم کردند و به زبان آوردند.
وی ادامه داد: این عظمت در پرتو صبر و مقاومت و شهامت ملت ایران و برکت خون شهدایی چون حاج قاسم و دهها شهید برجسته‌ی در مصاف با دشمن شکل گرفت و غرور و بازدارندگی صهیونیست‌ها را به چالش کشید و وعده صادق در موضع‌گیری امام نسبت به مسئله قدس و فلسطین، دوراندیشی و حکمت امامین انقلاب را نشان داد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم دنیا ماهیت سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی را که به هیچ قاعده‌ای جز ظلم و نژادپرستی و نسل‌کُشی پایبند نیست، فهمید و راهبرد جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین را تصدیق کرد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه رسانه‌ای دنبال این است روح امید به آینده که در بین ملت ما زنده شده را از بین ببرد و در راهبرد خود می‌خواهد انقلاب و اقدامات ۴۵ سال را زیر سوال برده و جوانان ما را ناامید کند اما نتیجه سالها عملیات رسانه‌ای خود را از دست می‌دهد.
سردار شریف با افزودن این مطلب که مردم ضلع اصلی و تعیین کننده و سرمایه اصلی کشور هستند که  کوچکترین وظیفه، رضایتمندی آنان از دستگاه‌ها است؛ در خطاب به روابط عمومی‌ها تاکید کرد: تلاش کنید مردم را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در همه مراودات مد نظر داشته باشید که همراهی مردم سرمایه بزرگی است که شما در افزایش و یا کاهش آن موثر هستید و باید مطالبات و پیشنهادات و درخواست های مردم را به مسئولین انتقال داده و محدودیت ها و کارهای انجام گرفته را به افکار عمومی منتقل کنید.
وی با متذکر شدن این نکته که در این مسیر نیاز به چاپلوسی نیست؛ گفت: هزاران مدیر پاکدست و پاکباخته از اول انقلاب تا امروز تلاش کرده و رفتار جهادی برای سازندگی کشور نشان دادند و ما در خیلی شاخص‌ها امروز جزو چند کشور اول هستیم.
سردار شریف با بیان اینکه دشمن در حالی با ادعای مهاجرت پزشکان ایران علیه نظام هجمه می‌کند که در صحنه عمل موردی از مهاجرت نمی‌بینیم؛ افزود: دهها هزار پزشک متخصص در اوج تحریم‌های دشمن و جنگ تحمیلی و ایجاد ناامنی در مرزهای کشور و در دفاع مقدس و کرونا که زیبا و خالصانه و صادقانه و با شهامت و با بهترین تخصص عمل کردند را نادیده می‌گیرند.
وی افزود: در همه عرصه‌های علمی و فناوری و... جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد اما دشمن تلاش می‌کند با ابزار رسانه آن را تخفیف دهد که رسانه‌های ما باید واقعیت و تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان بدهند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خط، خط مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن است؛ آموزش ببینید، حرفه ای شوید، از ابزار استفاده کنید و خالصانه برای نظام و ملت قلم بزنید و برنامه تولید کنید که اینجا صحنه جدی مقابله ما به دشمن است.
وی در پایان با ذکر مصادیقی از عملیات روانی دشمن گفت: در عملیات وعده صادق که هشت ساعت بود اما در دقایق اولیه که هنوز برخی موشک‌ها اصلاً شلیک نشده بود؛ گفتند ۹۹ درصد موشک‌های ایران را زدیم و متاسفانه برخی هم به حداقل ادبیات سواد رسانه‌ای تسلط ندارند.
سردار شریف ادامه داد: همچنین می‌گفتند ایران توانایی پهپاد ندارد اما از آن طرف علت پیروزی روس‌ها در اوکراین را پهپادهای ایران می‌دانستند! در هر حال دشمن خیلی از اوقات کم می آورد زیرا منطق آنان باطل و منطق جمهوری اسلامی حق است.

کد خبر 1763965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha