آغاز فاز سوم اجرای فونداسیون پروژه صحن حضرت ام‌البنین (ع)

بخش پروژه‌های مهندسی آستان قدس عباسی فاز سوم اقدامات اجرای فونداسیون پروژه صحن حضرت ام البنین (علیها السلام) را آغاز کرد. شرکت عراقی (ارض القدس) بر اجرای پروژه نظارت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه جهانی الکفیل، حمید مجید عباس، رئیس این شرکت گفت: صحن حضرت ام البنین (علیها السلام) از پروژه‌های راهبردی آستان قدس عباسی و پروژه‌های توسعه صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) به شمار می‌رود. مساحت این پروژه ۱۰ هزار متر مربع است که سرداب فضای کاملی را اشغال کرده و طبقه اول و دوم شامل ایوان‌هایی به مساحت ۴ هزار متر مربع و فضای میانی ۶۰۰۰ متر مربع است.

وی ادامه داد: پرسنل این شرکت فاز سوم عملیات اجرای فونداسیون به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بتن را آغاز کردند و این شرکت ترجیح می‌دهد اجرای فوندانسیون در فضاهای بزرگ به دلیل گرمای هوا در روز، هنگام شب انجام شود.

وی توضیح داد: پرسنل این شرکت فاز سوم از اقدامات فوندانسیون را تکمیل خواهند کرد و تنها مرحله چهارم در مساحت ۱۴۰۰ متر مکعب باقی خواهد ماند.

وی توضیح داد: سرداب دارای تهویه مطبوع و مجهز به کلیه خدمات اعم از سالنهای خدماتی، سرویسهای بهداشتی و وضوخانه است و طبقه اول دارای ایوانهای مشرف به صحن و طبقه دوم شامل سالنهای بزرگی خواهد بود که بر حسب نیاز برای خدمات رسانی به زائران آماده می شوند.

به گفته رئیس این شرکت، با توجه به اهتمام آستان قدس عباسی برای خدمات رسانی به زائران، صحن حضرت ام البنین (علیها السلام) علاوه بر تجهیز به پله برقی و آسانسورهای شرکت هیوندای، به تجهیزات مدرن خارجی مانند دستگاههای سرمایشی، هشدار و دستگاه های مکش هوا مجهز می شود.

کد خبر 1763978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha