هم‌اندیشی نهادها برای ترویج فرهنگ امربه‌معروف ضروری است

امام جمعه دورود با تاکید بر ضرورت همکاری و هم‌اندیشی دستگاه‌هاب مختلف برای نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: انجام کار ترکیبی برای رسیدن به نتیجه در این حوزه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی، امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان دورود، اظهارداشت: فریضه واجب امربه‌معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است و اگر فراموش شود سایر فضیلت‌ها نهی می‌شود.

امام جمعه شهرستان دورود با بیان اینکه تذکر لسانی اقدامی مقدماتی برای ترویج معروف‌ها است، گفت: در شورای امربه معروف و نهی از منکر باید هم‌اندیشی داشته باشیم که بتوان جلوی جنگ ترکیبی را بگیریم.

وی به اجرای طرح نور در جامعه اشاره و بیان‌کرد: اجرای طرح نور فرصتی مناسب برای ترویج ارزش‌ها و مقابله با ناهنجاری‌ها است.

حجت الاسلام قائدررحمتی با اشاره به رسالت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در راستی تبیین و ترویج فریضتین امربه معروف ونهی از منکر خاطرنشان‌کرد: انجام کار ترکیبی توسط همه نهادها سبب نهادینه شدن فرهنگ امربه معروف و نهی‌از منکر می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب باید تداوم داشته باشد، مساله‌ای به‌وجود نیاید که بر فعالیت در این حوزه تاثیر بگذارد.

کد خبر 1764025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha