شعرای رضوی حافظان فرهنگی معارف ما هستند

زارعی کوشا گفت: شعرای رضوی حافظان فرهنگی معارف ما هستند و با بیان اشعار ارادت مردم این دیار را به اهل بیت می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان،  اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در دومین همایش ملی شمیم رضوی که در مسجد جامع سریش‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: دلدادگی امام رضا (ع) از افتخارات کردستانی‌ها محسوب می‌شود که در گرفتاری‌ها و مشکلات به ایشان متوسل می‌شویم.

زارعی کوشا با اشاره به جایگاه شعرا و شعر رضوی بیان کرد: شعرای رضوی حافظان فرهنگی معارف ما هستند و رسانه شعر از پرنفوذترین و ماندگارترین رسانه‌ها است.

وی با بیان اینکه شاعران رضوی هنر شعر را در مسیر اهل بیت صرف می‌کنند، یادآور شد: این شاعران به توفیق بزرگی دست یافته‌اند که برای همه ما ارزشمند است.

استاندار کردستان با بیان اینکه سال گذشته موفق شدیم پروژه راه آهن کردستان را که بعد از ۱۸ سال ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت با حضور رئیس جمهور افتتاح کنیم، ابراز امیدواری کرد امسال سکوی مسافری قروه افتتاح شود و همشهریان از این ایستگاه بتوانند راهی تهران شوند.

وی اذعان کرد: تلاش براین است تا خط مستقیم سنندج به مشهد را راه‌اندازی کنیم و جلساتی با وزیر راه و شهرسازی در این راستا برگزار می‌شود و امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که این ایستگاه را در استان ایجاد کنیم.

در این همایش شاعران مطرح کشوری از جمله حاج غلامرضا کلامی از زنجان و اوجی از همدان در این مراسم به قرائت اشعاری در وصف امام رضا و اهل بیت پرداختند

کد خبر 1764077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha