برای رفع دلتنگی مان، یادمان فرزند شهیدم را در گلزار شهدای هنزاء بسازید

سید حسین حسینی گفت: درخواستی که دارم مسئولین حمایت کنند و یک یادمان برای پسرم در گلزار شهدای هنزاء درست کنند مشکل رفت و آمدم در تابستان ها برای آمدن سر مزار پسرم حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سید حسین حسینی در دیدار با خدام کاروان زیر سایه خورشید، گفت: شهید سید میثم بسیار مهربان بود و به ما احترام می گذاشت.

پدر شهید سید میثم حسینی افزود: من نابینا هستم و چند سالی می شود که بیمارم پسرم سید میثم همیشه مرا دکتر می برد و اکنون جایش را بیش از هر زمان دیگری احساس می کنم.

وی اظهار کرد: من و مادرش زمستان ها جیرفت زندگی می کنیم و تابستان ها به روستای هنزاء از توابع شهرستان رابر می رویم و با توجه به بُعد مسافت تابستان برای آمدن سر مزار فرزند شهیدم مشکل داریم.

پدر شهید حسینی اضافه کرد: درخواستی که دارم مسئولین حمایت کنند و یک یادمان برای پسرم در گلزار شهدای هنزاء درست کنند مشکل رفت و آمدم در تابستان ها برای آمدن سر مزار پسرم حل می شود.

وی تصریح کرد: از شهید میثم دو گل پسر به یادگار مانده یکی از پسرانش کلاس اول ابتدایی و دیگری کلاس هفتم است.

گفتنی است؛ شهید سید میثم حسینی از شهدای حادثه تروریستی کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به شهادت رسید و اعضای حیاتی بدن او به بیماران نیازمند حیات بخشید.

کد خبر 1764079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha